Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Altså, etter barnetoget, før vi går til skolen for å spise lapskaus. Han hadde tenkt å ha en kake og vafler. Er det innafor før maten? Jeg orker ikke å legge så mye i det siden jeg skal på nattevakt og får sovet fint lite før jeg skal på jobb. Han hadde selvfølgelig glemt det 😏 Anonymous poster hash: 655aa...1d5
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Inviterer han folk og forventer at du skal stå for bevertningen? Bortskjemte mannfolk ass, her er det mor mi som ikke takler at mannen min er vert. Menn skal sitte i selskap og det er flaut om jeg sitter mens han rydder, selv om jeg har laget all maten etc. Anonymous poster hash: 76fa3...911
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Kaker og vafler er helt fint, Hi. Trenger ikke være noe annet, blir nok den dagen likevel. Bra at mannen din har planlagt litt selv da Du får sette ham i arbeid Anonymous poster hash: 923fa...143
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 La mannen styre og planlegge. Syntes det hørtes supert ut med kake og vafler! Anonymous poster hash: 9737b...50c
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #5 Skrevet 8. mai 2016 Jeg ville ha satt på en kjele med pølser i tillegg. Koster ikke stort og er heller ikke noe jobb. Kan bli lenge å gå uten mat. Kaker får du gjestene til å ta med og huset, det shiner mannen 😊 Anonymous poster hash: 81134...c30
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #6 Skrevet 8. mai 2016 Jeg ville ha satt på en kjele med pølser i tillegg. Koster ikke stort og er heller ikke noe jobb. Kan bli lenge å gå uten mat. Kaker får du gjestene til å ta med og huset, det shiner mannen 😊 Anonymous poster hash: 81134...c30 De skal jo dra å spise lapskaus etterpå...? Anonymous poster hash: cadc8...9ee
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #7 Skrevet 8. mai 2016 De skal jo dra å spise lapskaus etterpå...? Anonymous poster hash: cadc8...9ee Spørs jo når det er. Hos oss begynner barnetoget kl ti, oppstilling 9.30, dvs frokost senest 8.00. Så starter det på skolen kl 14.00, dvs mat tidligst 14.30. For oss, blir det alt for lenge å gå kun på is og kaker 😉 Anonymous poster hash: 81134...c30
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #8 Skrevet 8. mai 2016 Jeg hadde blitt glad for at mannen vil bake kake og lage vafler.. Så kan du legge deg nedpå litt før gjestene kommer og før dere skal spise på Skola, siden du skal på nattevakt.. Anonymous poster hash: 0383b...7dc
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #9 Skrevet 8. mai 2016 Spørs jo når det er. Hos oss begynner barnetoget kl ti, oppstilling 9.30, dvs frokost senest 8.00. Så starter det på skolen kl 14.00, dvs mat tidligst 14.30. For oss, blir det alt for lenge å gå kun på is og kaker 😉 Anonymous poster hash: 81134...c30 Sånn er det her også. Vi er hjemom og spiser en lett lunsj mellom barnetog og aktiviteter på skolen. Anonymous poster hash: 26d6d...a65
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #10 Skrevet 8. mai 2016 Sånn er det her også. Vi er hjemom og spiser en lett lunsj mellom barnetog og aktiviteter på skolen. Anonymous poster hash: 26d6d...a65 Jeg ville handlet noen sånne halvstekte rundstykker som jeg kunne varmet etter toget og hatt litt enkelt pålegg som syltetøy og ost så kunne gjestene smurt seg egne rundstykker. Eller jeg ville bakt pizzasnurrer denne uken og puttet i frysa. På 17.mai kan de tas opp på morgenen, så er de tint til etter toget og krever bare 5 min i ovnen før servering Anonymous poster hash: 26d6d...a65
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #11 Skrevet 8. mai 2016 Her er dette så tidlig at rundstykker og eggerøre eller annen frokost hadde passet best. Barnetoget starter 07.30 og opplegget på skolen ca 10.00. Anonymous poster hash: d5ffd...a2e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #12 Skrevet 8. mai 2016 Jeg ville servert noe som jeg slapp å lage den dagen. Å steke vafler til mange tar evig lang tid. Hva med boller? De kan du bake i dag og ta de opp fra fryseren 17.mai morgen. Servert rørt syltetøy og ost til, da får folk litt søtt og også mat i magen om de har behov for litt påfyll. Jeg vet ikke tidsskjemaet deres, men er det tre timer til lapskaus, så ville sikkert en panne med varme pølser vært kjærkomment for mange også. Gjør det enkelt Anonymous poster hash: 97177...58a
3 i april Skrevet 8. mai 2016 #13 Skrevet 8. mai 2016 Hadde kokt en panne med pølser og servert boller og en kake.
3 i april Skrevet 8. mai 2016 #14 Skrevet 8. mai 2016 Og kommer det barn hadde jeg kjøpt en sånn 10 pakning med vann is eller pin up
Yellow Brick Road Skrevet 8. mai 2016 #15 Skrevet 8. mai 2016 Jeg ville ikke ha satset på vafler, det tar altfor lang tid å lage. Jeg ville ha servert kake, for den kan bakes dagen før eller gjærbakst og en kjele med pølser. Det må være noe av det enkleste som går an.
Hjertefru Skrevet 8. mai 2016 #16 Skrevet 8. mai 2016 Jeg ville ikke ha satset på vafler, det tar altfor lang tid å lage. Jeg ville ha servert kake, for den kan bakes dagen før eller gjærbakst og en kjele med pølser. Det må være noe av det enkleste som går an.Pølser og is må da holde i massevis på en sånn dag. Men ikke for det, vaffelrøre står seg fint i kjøleskapet så det kan klargjøres kvelden før. For øvrig høres det litt 1950 ut for meg hvis mannen inviterer til selskap og tar det for gitt at kona tar seg av bevertninga.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #17 Skrevet 8. mai 2016 Han kan lage selv, med litt hjelp :-) Han er flink, men jeg synes det er litt stress da huset må være strøkent etter oss 3 jenter har styrtet inn i bunaden på morgenen. Så er jeg kanskje litt folkesky også når jeg er inne i nattjobbingen. Lager en kake dagen før og har en kjele med pølser som foreslått her i tilfelle HI Anonymous poster hash: 655aa...1d5
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #18 Skrevet 8. mai 2016 Her er dette så tidlig at rundstykker og eggerøre eller annen frokost hadde passet best. Barnetoget starter 07.30 og opplegget på skolen ca 10.00. Anonymous poster hash: d5ffd...a2e 7.30?!? Her starter det kl 16... Anonymous poster hash: 26db4...c7e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #19 Skrevet 8. mai 2016 7.30?!? Her starter det kl 16...Anonymous poster hash: 26db4...c7e Ja. Barnetoget går om Skaugum og de kongelige skal rekke barnetoget i Oslo etterpå. Da må vi starte tidlig. Anonymous poster hash: d5ffd...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå