Gå til innhold

Tenkte å vente til over 9 i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om barna maste om å gå på trampolinen kl 08, tenkte jeg å drøye det til 09. Men når naboens gneldrebikkje ble sluppet ut ti over 8 ble jeg irritert! Er bare 3 naboer her så skjønner ikke hvorfor de ikke kan gå tur me hunden i stedet for å sette den ut i bånd som den tydelig hater.

Har hatt hund i mange år selv og aldri forstått de hundeeierene som bare lar hunden stå å gneldre fra tidlig morgen til over midnatt!

Anonymous poster hash: 02fd8...b36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sender du ungene ut kl 07 neste søndag, med 17-mai trompet og fløyte. Gi dem frokostblanding med en god dose sukker på til frokost så de klarer å holde det gående en stund. 

Skrevet

Selv om barna maste om å gå på trampolinen kl 08, tenkte jeg å drøye det til 09. Men når naboens gneldrebikkje ble sluppet ut ti over 8 ble jeg irritert! Er bare 3 naboer her så skjønner ikke hvorfor de ikke kan gå tur me hunden i stedet for å sette den ut i bånd som den tydelig hater.

Har hatt hund i mange år selv og aldri forstått de hundeeierene som bare lar hunden stå å gneldre fra tidlig morgen til over midnatt!

Er vi naboer? ;) Naboen vår har også den hunden.. og den står ute i bånd dag og natt. 

Skrevet

Skulle gjerne sendt barna ut kjempetidlig, men vil ikke det skal gå utover leieboeren vår eller den andre naboen. Har prøvd å snakke med de som eier gneldrebikkja, uten hell.

HI

Skrevet

Er vi naboer? ;) Naboen vår har også den hunden.. og den står ute i bånd dag og natt.

Vi er åpenbart flere i samme nabolag! Hva med en fellesaksjon?

Anonymous poster hash: 0e697...a4a

Skrevet

Har du naboer tett på så synes jeg du skal vente til 10-11-tiden på en søndag. La folk få sove ut i helgen.

Anonymous poster hash: a86f8...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...