Gå til innhold

Kan man skru og banke utendørs i dag? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: fba15...5a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det er bare en vanlig søndag. Og omsider en uten kuldegrader. 

Skrevet

Ja. Det er bare en vanlig søndag. Og omsider en uten kuldegrader.

Haha 😂

Anonymous poster hash: f4708...cf0

Skrevet

Jeg kan i hvert fall😃. Ingen naboer som klager 😇

Anonymous poster hash: 0d3ea...1c4

Skrevet

Ja hvorfor ikke.

Skrevet

Nei. Skru - ja. Banke - nei.

Skrevet

Nei. Skru - ja. Banke - nei.

Banke litt så. Kanskje ikke legge nytt tak eller bordkledning. 

Skrevet

Banke litt så. Kanskje ikke legge nytt tak eller bordkledning. 

Nei. Ikke banke. Da må jeg banke deg.

Skrevet

Nei. Ikke banke. Da må jeg banke deg.

Men kjære deg da, har man hus må man banke. Litt på gjerde og litt her og der. Også på søndag. Og sånne snerpenaboer som deg får bare tåle det. Vedder på du henger underbuksene innerst også når du vasker sånn at ikke naboen kan se dine unevnelige. 

Skrevet

Men kjære deg da, har man hus må man banke. Litt på gjerde og litt her og der. Også på søndag. Og sånne snerpenaboer som deg får bare tåle det. Vedder på du henger underbuksene innerst også når du vasker sånn at ikke naboen kan se dine unevnelige. 

Men du har vel ikke vasken ute på søndag skjønner jeg..

Skrevet (endret)

Det er jo typisk, det. Alltid noen som drar fram motorsaga eller drillen når det endelig er vær til å hygge seg ute.

Så bare bank og bråk i vei, men vit at naboene dine visualiserer deg på grillspydet som de akkurat har lagt på flammene fra grillen sin.

Endret av the amazing spidermamma
Skrevet

Hva er det med folk? Søndag: om å gjøre å drive med alt mulig arbeid, helst det som støyer mest mulig. Ettermiddager i uka, samt lørdag: Stille som i graven.

Anonymous poster hash: bca35...0d8

Skrevet

Nei, det må man ikke. Og nei, jeg henger ikke ut synlig vask på søndag. Resten av uka kan imidlertid hvem som helst få se lokketrusa mi.

Skrevet

Hva er det med folk? Søndag: om å gjøre å drive med alt mulig arbeid, helst det som støyer mest mulig. Ettermiddager i uka, samt lørdag: Stille som i graven.

Kan det har noe å gjøre med at folk jobber på hverdagene og har fri på søndagene? Barer lurer.

Skrevet

Jeg syns man skal bråke minst mulig på søndager. Må gjerne jobbe i hagen, male hus og vaske bil, men helst ikke banke og slå. Det er deilig med søndagsstille nabolag en gang i uka.

Skrevet

Det er ikke en hvilken som helst søndag. Det er frigjøringsdagen.

Anonymous poster hash: a311d...f81

Skrevet

Kan det har noe å gjøre med at folk jobber på hverdagene og har fri på søndagene? Barer lurer.

Jeg jobber da jeg, også. Men klarer fint å bruke et par timer noen ettermiddager i uka, pluss lørdag til å gjøre unna støyende arbeid. Søndag er en annerledes dag, for de fleste av oss. La den få være annerledes-dagen.

Skrevet

Jeg jobber da jeg, også. Men klarer fint å bruke et par timer noen ettermiddager i uka, pluss lørdag til å gjøre unna støyende arbeid. Søndag er en annerledes dag, for de fleste av oss. La den få være annerledes-dagen.

Søndag er en dag. Men vi kjører hverken gressklipper eller motorsag den dagen. Av hensyn til de som ikke liker bråk. Men om noen naboer gjør det så klør deg meg ikke. Langt mer irriterende med bikkja til naboen som står ute og søyker døgnet rundt. Den har ikke søndag. 

Skrevet

Naboen min klipper plenen i skrivende stund, så jeg sitter og lurer på om jeg burde gjøre det samme...

Skrevet

Vi har to trær som skulle vært fellt, kvistet og sagd opp. Ellera er dagene fullt opp og nå har vi tid, men det er søndag. Er jo fort gjort da, men mannen blånekter.

Anonymous poster hash: 0524b...930

Skrevet

Setter pris på om dere ikke bråker. Det er første dagen vi kan sitte ute uten å fryse i hjel.

Anonymous poster hash: 8f1e8...527

Skrevet

Det er ikke en hvilken som helst søndag. Det er frigjøringsdagen.

Anonymous poster hash: a311d...f81

Bingo. Denne søndagen er spesiell.

Skrevet

Er det lov å støvsuge og bruke løvblåser da?

Anonymous poster hash: 5f6e4...e12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...