Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Ja. Det er bare en vanlig søndag. Og omsider en uten kuldegrader.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Ja. Det er bare en vanlig søndag. Og omsider en uten kuldegrader. Haha 😂 Anonymous poster hash: f4708...cf0
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 Jeg kan i hvert fall😃. Ingen naboer som klager 😇 Anonymous poster hash: 0d3ea...1c4
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2016 #7 Skrevet 8. mai 2016 Nei. Skru - ja. Banke - nei. Banke litt så. Kanskje ikke legge nytt tak eller bordkledning.
sug lut Skrevet 8. mai 2016 #8 Skrevet 8. mai 2016 Banke litt så. Kanskje ikke legge nytt tak eller bordkledning. Nei. Ikke banke. Da må jeg banke deg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2016 #10 Skrevet 8. mai 2016 Nei. Ikke banke. Da må jeg banke deg. Men kjære deg da, har man hus må man banke. Litt på gjerde og litt her og der. Også på søndag. Og sånne snerpenaboer som deg får bare tåle det. Vedder på du henger underbuksene innerst også når du vasker sånn at ikke naboen kan se dine unevnelige.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2016 #11 Skrevet 8. mai 2016 Men kjære deg da, har man hus må man banke. Litt på gjerde og litt her og der. Også på søndag. Og sånne snerpenaboer som deg får bare tåle det. Vedder på du henger underbuksene innerst også når du vasker sånn at ikke naboen kan se dine unevnelige. Men du har vel ikke vasken ute på søndag skjønner jeg..
the amazing spidermamma Skrevet 8. mai 2016 #12 Skrevet 8. mai 2016 (endret) Det er jo typisk, det. Alltid noen som drar fram motorsaga eller drillen når det endelig er vær til å hygge seg ute. Så bare bank og bråk i vei, men vit at naboene dine visualiserer deg på grillspydet som de akkurat har lagt på flammene fra grillen sin. Endret 8. mai 2016 av the amazing spidermamma
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #13 Skrevet 8. mai 2016 Hva er det med folk? Søndag: om å gjøre å drive med alt mulig arbeid, helst det som støyer mest mulig. Ettermiddager i uka, samt lørdag: Stille som i graven. Anonymous poster hash: bca35...0d8
sug lut Skrevet 8. mai 2016 #14 Skrevet 8. mai 2016 Men kjære deg da, har man hus må man banke. Litt på gjerde og litt her og der. Også på søndag. Og sånne snerpenaboer som deg får bare tåle det. Vedder på du henger underbuksene innerst også når du vasker sånn at ikke naboen kan se dine unevnelige. Nei, det må man ikke. Og nei, jeg henger ikke ut synlig vask på søndag. Resten av uka kan imidlertid hvem som helst få se lokketrusa mi.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2016 #15 Skrevet 8. mai 2016 Hva er det med folk? Søndag: om å gjøre å drive med alt mulig arbeid, helst det som støyer mest mulig. Ettermiddager i uka, samt lørdag: Stille som i graven. Anonymous poster hash: bca35...0d8 Kan det har noe å gjøre med at folk jobber på hverdagene og har fri på søndagene? Barer lurer.
*Miss Marple* Skrevet 8. mai 2016 #16 Skrevet 8. mai 2016 Jeg syns man skal bråke minst mulig på søndager. Må gjerne jobbe i hagen, male hus og vaske bil, men helst ikke banke og slå. Det er deilig med søndagsstille nabolag en gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #17 Skrevet 8. mai 2016 Det er ikke en hvilken som helst søndag. Det er frigjøringsdagen. Anonymous poster hash: a311d...f81
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #18 Skrevet 8. mai 2016 Kan det har noe å gjøre med at folk jobber på hverdagene og har fri på søndagene? Barer lurer. Jeg jobber da jeg, også. Men klarer fint å bruke et par timer noen ettermiddager i uka, pluss lørdag til å gjøre unna støyende arbeid. Søndag er en annerledes dag, for de fleste av oss. La den få være annerledes-dagen. Anonymous poster hash: bca35...0d8
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mai 2016 #19 Skrevet 8. mai 2016 Jeg jobber da jeg, også. Men klarer fint å bruke et par timer noen ettermiddager i uka, pluss lørdag til å gjøre unna støyende arbeid. Søndag er en annerledes dag, for de fleste av oss. La den få være annerledes-dagen. Anonymous poster hash: bca35...0d8 Søndag er en dag. Men vi kjører hverken gressklipper eller motorsag den dagen. Av hensyn til de som ikke liker bråk. Men om noen naboer gjør det så klør deg meg ikke. Langt mer irriterende med bikkja til naboen som står ute og søyker døgnet rundt. Den har ikke søndag.
skjotta Skrevet 8. mai 2016 #20 Skrevet 8. mai 2016 Naboen min klipper plenen i skrivende stund, så jeg sitter og lurer på om jeg burde gjøre det samme...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #21 Skrevet 8. mai 2016 Vi har to trær som skulle vært fellt, kvistet og sagd opp. Ellera er dagene fullt opp og nå har vi tid, men det er søndag. Er jo fort gjort da, men mannen blånekter. Anonymous poster hash: 0524b...930
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #22 Skrevet 8. mai 2016 http://www.viivilla.no/ovrig/lover-og-regler/klippe-plenen-pa-sondager/ Det er faktisk forbudt å drive med støyende arbeid på søndag. Selv bryr jeg meg ikke så mye om hva naboen gjør, men det er litt deilig med en støyfri dag Anonymous poster hash: a311d...f81
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #23 Skrevet 8. mai 2016 Setter pris på om dere ikke bråker. Det er første dagen vi kan sitte ute uten å fryse i hjel. Anonymous poster hash: 8f1e8...527
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. mai 2016 #24 Skrevet 8. mai 2016 Det er ikke en hvilken som helst søndag. Det er frigjøringsdagen. Anonymous poster hash: a311d...f81 Bingo. Denne søndagen er spesiell.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #25 Skrevet 8. mai 2016 Er det lov å støvsuge og bruke løvblåser da? Anonymous poster hash: 5f6e4...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå