Gå til innhold

Jeg datt på rumpa igår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og etter et par timer merket jeg at jeg har vondt i hals og nakke område. Kan det være av fallet? Jeg datt ganske godt.

På høyre side av halsen er det veldig vondt og bak i nakken, klarer ikke å bøye hodet bakover :(

Anonymous poster hash: 69fe3...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro musklene strammet seg ordentlig hardt for å beskytte nakken da du falt. Hvis du er bekymret eller det ikke går over, ville jeg ha kontaktet lege.

Anonymous poster hash: a471a...f7f

Skrevet

Jeg har flere ganger fått "kink" i nakken etter lignende fall, gjerne en strekk av muskulaturen samtidig. Så det er godt mulig du også har fått. Ta deg en tur til kiropraktor, Hi. Legen kan lite trolig hjelpe deg med akkurat dette. En kiropraktor har også muligheten til å sende deg videre til ev. røntgenundersøkelse om slikt skulle være nødvendig (noe det trolig ikke er).

God bedring :)

Anonymous poster hash: bdb1e...578
Skrevet

Jeg har flere ganger fått "kink" i nakken etter lignende fall, gjerne en strekk av muskulaturen samtidig. Så det er godt mulig du også har fått. Ta deg en tur til kiropraktor, Hi. Legen kan lite trolig hjelpe deg med akkurat dette. En kiropraktor har også muligheten til å sende deg videre til ev. røntgenundersøkelse om slikt skulle være nødvendig (noe det trolig ikke er).

God bedring :)

Anonymous poster hash: bdb1e...578

takk.

Så det vil ikke gå over av seg selv?

Anonymous poster hash: 69fe3...9ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...