GÃ¥ til innhold

gravid/cyste. barn eller uro 😦

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld alle sammen ☺

Jeg har tatt 4 graviditetstester og en ukeindikator de siste 4 ukene og alle har vist positive på under 5sek. Jeg har alle symotomene men ingen "bul" I magen eller hard mage. Kan trykke ganske godt inn mellom hoftebeinet og opp mot navelen. Ikke noe nytt der. Men på høyre side ca der hvor egglederen/eggstokken ligger er jeg ganske hoven. KAN cycter (ingen smerte) gi graviditets symptomer?

To av mine søstre har hatt endiometrise (Jeg er mellomst I "flokken") skal til legen om en uke. Men er bekymret og Hva kan fast legen gjøre?

Sorry for en milevis innlegg og takker, bukker og neier for svar eller tips til andre sider med INFO 💛

Anonymous poster hash: 7cf43...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du KAN ha graviditet utenfor livmoren. GÃ¥ til legen du!

Anonymous poster hash: 0da1e...a41

Skrevet

Cyste på eggstokk gir ikke positiv graviditetstest. Graviditet i egglederen derimot gjør det

Anonymous poster hash: 0da1e...a41

Skrevet

Tusen takk for svar. Også ble Jeg litt klokere ang graviditet i/på egglederen (utenfor livmor) Har heldighvis ikke hatt blødninger eller smerter

Anonymous poster hash: 7cf43...44e

Skrevet

Men hvorfor driver du å klemmer deg på magen? Kan du ikke la det stakkars frøet Gro, så sjekker legen deg isteden? Altså, han/hun som kan det?

Håper ikke det er graviditet utenfor😊

Anonymous poster hash: 996a8...1a6

Skrevet

Jeg hadde heller ingen kul i uke 4-5? Jeg kjente ikke min livmor før rundt uke 10-12 jeg!

Anonymous poster hash: 2f12f...507

Skrevet

Synes å hugse at livmora ikkje kjem over symfysen før i veke 12, så det er ikkje noko du kan kjenne før det. Foreløpig ligg den godt gøymt nedi bekkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...