Gå til innhold

Nekte hund i sofaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har overtatt en hund som hele livet har fått lov til å komme opp i sofaen, hos sin tidligere eier. Vi har hatt han i ca 2 mnd nå. Inntil nå, har han fått vært i sofaen hos oss også, siden han i starten skulle få lov å venne seg til ny plass og oss, men vi kjøpte ny sofa for ca 2 uker siden, og kjenner jeg virkelig ikke liker at han er i den. Han er skitten på labbene etter å ha vært ute, han kan av og til legge igjen en liten flekk med sperm, der tissen hans har vært.. Han slikker seg i ræva og oppfører seg som en hver normal hund 🙈 Altså, det er kjempekoselig å ligge å kose med en hund mens man ser TV og sånt, men synes ikke heeelt at det gjør opp for det. Hater når jeg ser rævhullet hans oppå sofaputene mine. Huff.. Er jeg slem som tenker sånn? Er det veldig dårlig gjort å begynne å trene på å ikke ligge i sofaen, men heller i sengen sin, som ligger rett ved siden av sofaen? 🙈🙈 det er en stor å god hundeseng..

Anonymous poster hash: 22c19...46c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok helt fint. Bedre du gjør den jobben enn å la det plage deg.

Skrevet

Jeg har vokst opp med at en hund kan være i sofaen hvis den sitter på fanget. "fanget" er en relativ størrelse, det kan godt være ved siden av.

MEN det skal komme en invitasjon før den får komme (den kan godt "spørre").

Ha et teppe i sofaen der den har lov til å ligge er også et alternativ.

Anonymous poster hash: 4ba33...420
Skrevet

Hunden vår lå før i sofaen, men så ble jeg lei av hundehår. Hver kveld før vi la oss begynte vi med å fylle opp sofaen med puter og tomflasker som vi ikke tok bort før etter jobb når vi selv skulle sitte der. Prøvde hunden å komme opp sa vi nei. Etter en stund sluttet han å prøve seg og nå trenger vi ikke å fylle sofaen med andre ting lengre. Deilig med hundefri sofa og å slippe å støvsuge denne hver dag.

Anonymous poster hash: 4f28a...ab3

Skrevet

Sjarmerende dyr å ha i hus... *grøss*

Anonymous poster hash: ce9a5...c07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...