Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er et noen som har vært i kreta på mai? hvordan var temp i vannet å bassenget? Var det mye sol å vamt vær? :)

Anonymous poster hash: 1e0c9...947
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være litt kaldere, og oftere regn. Men det kan også være full sommer. Uansett bedre enn her :)

Skrevet

Var der første uken i mai i fjor. Det var veldig varmt og full sol hele oppholdet 😊

Skal dit nå den 21 mai, og det er fint der nå 👍🏻

Anonymous poster hash: f145c...542

Skrevet

Var på Kreta fra 21-28 april nå og det var kjempe deilig. 20-25 grader og sol. Litt kaldt i bassenget og havet, men jeg er fryktelig pysete. Mannen og barna bada og de syns det var deilig :-)

Anonymous poster hash: 3f9c9...d0e

Skrevet

Var der midt i mai for to år siden. Det var ca 25 grader og sol. Helt perfekt. Litt kaldt i vannet for min smak, men så er jeg litt pyse.

Skrevet

Vært der fra 20-30 mai, helt nydelig!

Blomstrer overalt, var godt og varmt på land og i vann😊

Skrevet

Da krysser jeg fingrene å håper været holder seg å at vi får både badet å solet oss 😊

Skrevet

Er et noen som har vært i kreta på mai? hvordan var temp i vannet å bassenget? Var det mye sol å vamt vær? :)

PÅ Kreta I mai.

(Beklager)

Veldig varierende vær, bassenget var ikke så varmt enda, men ok...

Anonymous poster hash: a9a42...111

Skrevet

Ikke vært der i mai, men generelt i Middelhavet: det er ikke supervarmt i sjøen på våren, men hvis man tåler å bade i Norge går det nok fint. Og hjelper jo mye når varmt på land. Bassengene har gjerne samme temperatur gjennom sesongen. Dere får sikkert kost dere med både sol og bading:)

Kos dere masse, høres herlig ut:)

Anonymous poster hash: 8c505...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...