Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Eller andre lega som kan ordinære/gi borrelia medisin? Anonymous poster hash: 8a1f3...455
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Tom for borreliameddesin, men har igjen litt vival, neglesoppmiddel og to ibux Send pm til meg du! -Annie Anonymous poster hash: 37b6a...5a8
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 Du må nok finne en lege og oppsøke denne om du har behov for medisiner, Hi. Dessverre er det vanskelig og tilnærmet umulig å få nok behandling i Norge for kronisk borrelia og lignende infeksjoner. Anonymous poster hash: d1a93...e94
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 Eg vet... Har vel fått nei til behandling av alle legene som har lov å gi det i bergen.. Selv om andre leger mener han trenger det! Så legene suger! Bare fordi norske tester ikke viser borrelia. Men de tyske har bevist det. Men han er alt foe dårlig til å klare å reose noe sted. Klarer knapt å komme seg til sykehuset. Fanget i sitt eget hjem.Desperate tider... Anonymous poster hash: 8a1f3...455
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 Eg vet... Har vel fått nei til behandling av alle legene som har lov å gi det i bergen.. Selv om andre leger mener han trenger det! Så legene suger! Bare fordi norske tester ikke viser borrelia. Men de tyske har bevist det. Men han er alt foe dårlig til å klare å reose noe sted. Klarer knapt å komme seg til sykehuset. Fanget i sitt eget hjem.Desperate tider... Anonymous poster hash: 8a1f3...455 Kan dere ta kontakt med noen av stedene i utlandet, sende med prøveresultatene og så se om dere kan få igang en "avstands"behandling? Tviler på om dere greier det, siden legene bør ha undersøkt ham, men det er verdt et forsøk. Da må dere få tak i en lege som har rett til å skrive ut resepter i Norge, da kan dere få ut medisiner her. Eller dere kan ev. få sendt medisin og eller resept til f.eks. postboks i Sverige, ta ut medisinen der og hente den hjem. Jeg vet i hvert fall om noen som gjør det slik. Jeg har fått noe lignende, og har funnet en lege som er villig til å behandle med en periode, men vet ikke hvor lenge, for denne legen tar en stor sjanse. Foreløpig er det begynnende behandling, men jeg regner egentlig med at jeg også må finne en annen måte å få oppfølgende behandling på, siden jeg bør regne med minimum ett års behandling for å bli kvitt det, kanskje lenger. Dessverre så er det stor kunnskapsløshet i det norske helsevesenet ang. slike infeksjoner. Det er mange tilfeller som har testet positivt, som har alle symptomene og likevel ikke får behandling i det hele tatt i Norge - fordi man kan teste positivt og norske leger likevel tolker det som negativt. Helt uten å ta hensyn til disse bakterienes livssyklus, altså fakta de må forholde seg til om de skal ha noen sjanse til å behandle de infeksjonene som er blitt kroniske. Jeg håper dere finner en løsning! Hvis dere ikke finner lege som kan hjelpe, sjekk ut f.eks. Crowden-protokollen, mener det går på å behandle med urter og tilskudd fremfor antibiotika (om jeg ikke blander navnene). Han som er syk må legge om kostholdet sitt for å belaste kroppen minst mulig, dvs. unngå sukker og raske karbohydrater, spise masse grønt og rent kjøtt og fisk. Jeg husker ikke hva de heter i farta, men jeg leste nylig to bøker om behandling av flåttsykdommer. Den ene var skrevet av dr. Horowitz (usikker på stavemåten i farta, men skriver du inn dette + borrelia, så finner du ham). Den andre var en bok som hadde dybdeintervjuet en mengde leger og andre behandlere med lang erfaring i behandling av flåttbårne sykdommer, og hvordan disse behandlet dem. Der var det også flere som beskrev behandling uten antibiotika. Sjekk også ut dr. Klinghard, jeg mener han også har et nettsted. Ikke gi opp - søk hjelp, les der opp, tenk kreativt hvordan dere kan skaffe hjelpe til han som er syk! Anonymous poster hash: d1a93...e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå