Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Noen som har erfaring med godt koldtbord/tapas i Oslo? Vi skal ha til 30stk - dåp til lillemann. Anonymous poster hash: 0b3f3...4f5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Vi hadde snitter fra matspesialiteten var veldig fornøyd Anonymous poster hash: 00d4a...1f6
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 Muratti catering! 😊👍 Anonymous poster hash: 14f7d...2fd
Ylva og Mathilde Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 (endret) Ligger en tapasrestaurant bak Sagene lunsjbar, venninnen min brukte dem i bryllupet sitt, og jeg brukte dem til navnefesten til yngste, veldig bra! http://batapas.no/om-oss-2/ Endret 7. mai 2016 av Ylva og Mathilde
Modesty Blaise. Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Tråden er moderert for spam / reklame M.B, moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå