Gå til innhold

Koldtbord/tapas i Oslo


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med godt koldtbord/tapas i Oslo?

Vi skal ha til 30stk - dåp til lillemann.

 

Anonymous poster hash: 0b3f3...4f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde snitter fra matspesialiteten :) var veldig fornøyd

 

Anonymous poster hash: 00d4a...1f6

Skrevet

Muratti catering! 😊👍

 

Anonymous poster hash: 14f7d...2fd

Skrevet (endret)

Ligger en tapasrestaurant bak Sagene lunsjbar, venninnen min brukte dem i bryllupet sitt, og jeg brukte dem til navnefesten til yngste, veldig bra!

http://batapas.no/om-oss-2/

Endret av Ylva og Mathilde
Skrevet

Tråden er moderert for spam / reklame

M.B, moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...