Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Ingen som har noen tips? Anonymous poster hash: 3de85...984
Mamma_til_2 Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 Smaken kommer tilbake når bihulene og nesen er tom for snørr og gørr! Du kan prøve med nesespray med det vill bare være en fort løsning for du må bli frisk først.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 Har prøvd nesespray. Nesen føles ikke så tett nå. Kan puste greit, men ingen smak! Og vi som skal i konfirmasjon i morgen :-( Hvor lenge pleier smakløsheten å vare? Sjeldent jeg har det.. Anonymous poster hash: 3de85...984
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 Man smaker mindre fordi luktesansen kan bli nedsatt når man er forkjølet. Tror dessverre ikke det er så mye annet å gjøre enn å vente på at det går over Gla i mat som jeg er skjønner jeg frustrasjonen din da... God bedring Anonymous poster hash: fbfac...679
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #6 Skrevet 7. mai 2016 Jeg har flere ganger mistet smaks- og luktesans i over tre uker... Ikke så mye å gjøre med det annet enn å vente tror jeg. Anonymous poster hash: 3ebf4...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå