Gå til innhold

Gratisbillett med colorline til Kiel - spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått to gratisbilletter tur retur Kiel. Kan jeg bruke den ene billetten til å reise til Kiel og så være der noen dager og så bruke den andre billetten til å reise tilbake igjen? Noen som har spurt Colorline om dette?

Anonymous poster hash: 4d5b5...294

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står sikker vilkår for reisen, men vær obs på at Kiel er en "død" by og lite å finne på om kveldene osv. 

Anonymous poster hash: e1d50...9e1
Skrevet

Står sikker vilkår for reisen, men vær obs på at Kiel er en "død" by og lite å finne på om kveldene osv.  Anonymous poster hash: e1d50...9e1

Tullball! Mye å se og finne på om man gidder å bevege seg utenfor kjøpesentrene.

Anonymous poster hash: 0c827...200

Skrevet

Tullball! Mye å se og finne på om man gidder å bevege seg utenfor kjøpesentrene.

Ok, men kjenner flere som har vært i Kiel og vært skuffet over at det ikke finnes restauranter osv i sentrum. 

Skrevet

Ok, men kjenner flere som har vært i Kiel og vært skuffet over at det ikke finnes restauranter osv i sentrum.

Fordi de har gått av båten og bevegd seg i området ved kaia? Blir som å si at Oslo er en betongby etter å kun ha vært på Karl Johan...

Anonymous poster hash: 224b0...540

Skrevet

Ok, men kjenner flere som har vært i Kiel og vært skuffet over at det ikke finnes restauranter osv i sentrum.  Anonymous poster hash: e1d50...9e1

Fordi de fleste nordmennene bare oppholder seg inne på kjøpesentrene, og der er det ikke så mange spennende spisesteder. Det finnes selvsagt masse restauranter i sentrum. Tyskere går mye mer ut og spiser enn nordmenn fordi det er relativt billig og mer kultur for det.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Fordi de har gått av båten og bevegd seg i området ved kaia? Blir som å si at Oslo er en betongby etter å kun ha vært på Karl Johan... Anonymous poster hash: 224b0...540

Vakre Karl Johan sammenlignes med betongby? Det er det verste jeg har hørt.

Skrevet

Jeg har fått to gratisbilletter tur retur Kiel. Kan jeg bruke den ene billetten til å reise til Kiel og så være der noen dager og så bruke den andre billetten til å reise tilbake igjen? Noen som har spurt Colorline om dette?Anonymous poster hash: 4d5b5...294

Til spm ditt, Hi, tviler jeg sterkt du får lov til dette. Billettene du har er vel avreise Oslo. Du kan i prinsippet hoppe av i Kiel uten å reise med tilbake. Men du kan nok ikke bruke den andre billetten til å komme deg hjem siden den har avreise Oslo. Kjører du ikke med Oslo-Kiel, vil hele turen kanselleres.

Skrevet

Nei, du må reise tur/retur med samme båt, 4 timer eller hva det er, i land.

Anonymous poster hash: 33e95...c8c

Skrevet

Står sikker vilkår for reisen, men vær obs på at Kiel er en "død" by og lite å finne på om kveldene osv.

Men kun 1 time fra flotte steder som Lübeck, Hamburg, Travemünde osv.

Anonymous poster hash: 33e95...c8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...