Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Mannen har mistet en nøkkel til et gammelt hus. Nøkkelen er den eneste i sitt slag, og vi må ødelegge den gamle døra for å få den opp om vi ikke finner den.. Noen som ser som kan hjelpe oss å lete? Anonymous poster hash: 33983...013
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Let på kjøkkenet. Anonymous poster hash: e0a60...b12
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 Nei. Ingen ser. Lever du i 1859 eller 2016? I 1859 hadde det kanskje vært en unnskyldning for å drive med det tullballet der hvis du bodde på et veldig øde uopplyst sted. I dag bør det være, men er dessverre ikke ennå grunn til tvangsinnleggelse og fratatt omsorgsrett. For barn å vokse opp med foreldre som "ser" og spår og "helbreder", er helt vanvittig. Tenk hva det kan gjøre med psyken deres? Anonymous poster hash: 2cb09...c1c
Gjest Pusikatt Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 Nei. Ingen ser. Lever du i 1859 eller 2016? I 1859 hadde det kanskje vært en unnskyldning for å drive med det tullballet der hvis du bodde på et veldig øde uopplyst sted. I dag bør det være, men er dessverre ikke ennå grunn til tvangsinnleggelse og fratatt omsorgsrett. For barn å vokse opp med foreldre som "ser" og spår og "helbreder", er helt vanvittig. Tenk hva det kan gjøre med psyken deres? Anonymous poster hash: 2cb09...c1c Hehe, det var da svært da!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 Nei. Ingen ser. Lever du i 1859 eller 2016? I 1859 hadde det kanskje vært en unnskyldning for å drive med det tullballet der hvis du bodde på et veldig øde uopplyst sted. I dag bør det være, men er dessverre ikke ennå grunn til tvangsinnleggelse og fratatt omsorgsrett. For barn å vokse opp med foreldre som "ser" og spår og "helbreder", er helt vanvittig. Tenk hva det kan gjøre med psyken deres? Anonymous poster hash: 2cb09...c1c Hvorfor akkurat i 1859? Og hvorfor skal du ha rett til å bestemme hva andre skal tro på? Jeg er mer skeptisk til en person som angriper et menneske pga sin tro, enn jeg er på personen som tror. Du angriper. Jeg blir meget skeptisk til deg som person. Det forteller meg at du ikke eier respekt, medfølelse eller folkeskikk.det skaper mer trøbbel i samfunnet, enn noen som tror på det overnaturlige. Ta deg en bolle Anonymous poster hash: 50457...ec7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #6 Skrevet 7. mai 2016 Hvorfor akkurat i 1859? Og hvorfor skal du ha rett til å bestemme hva andre skal tro på? Jeg er mer skeptisk til en person som angriper et menneske pga sin tro, enn jeg er på personen som tror. Du angriper. Jeg blir meget skeptisk til deg som person. Det forteller meg at du ikke eier respekt, medfølelse eller folkeskikk.det skaper mer trøbbel i samfunnet, enn noen som tror på det overnaturlige. Ta deg en bolle Anonymous poster hash: 50457...ec7 Tull og tøys!Her er det snakk om å forsvare de svakeste, de som lettedt lar seg utnytte og barna deres. Folk som blir støtt av fakta og som synes sjaraltanisme, lureri og overtro skal få ture frem uimotsagt i 2016 er farlige. Det åpner for falskt håp, feilbehandlinger, svindlere, vi ser også at samfunn der overtroen står sterkt fungerer langt dårligere enn der det står svakt. Du synes altså ikke at det er viktig? Du synes ikke å unngå all den ulykken er et poeng? Det er litt søtt og tilforlatelig med engler og spøkelser? Det er det ikke. Det er farlig. Det skaper noen forferdelige skjebner der ute. Og det går mest utover de aller svakeste, sykeste, mest desperate og de mest naive. Nei du, det er ikke jeg som mangler medfølelse og ikke tar hensyn her. Anonymous poster hash: 2cb09...c1c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #7 Skrevet 12. mai 2016 Noen andre som kan hjelpe, diskutere kan dere gjøre en annen dag.. Anonymous poster hash: 33983...013
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå