Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 hun e mye sammen med mine barn som er litt yngre. som hun også passer av og til. Anonymous poster hash: 1eade...cee
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Jeg ga 200 til vår. Er hun mye sammen med barna dine/dere ville jeg gått opp til 500 dersom du har økonomi til det. Anonymous poster hash: 9a523...6cc
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 Jeg ga 200 til vår. Er hun mye sammen med barna dine/dere ville jeg gått opp til 500 dersom du har økonomi til det. Anonymous poster hash: 9a523...6cc Enig i dette. Jeg gir 200 til de jeg ikke har noe særlig forhold til, men som er nær nabo eller barn av venner osv, ettersom jeg fikk 100 av de fleste med samme relasjon for en del år siden. Så jeg ville også gått litt opp hvis du eller barna dine har en del med konfirmanten å gjøre. Hvis økonomien tillater det selvsagt. Anonymous poster hash: abfd4...fb5
Kira Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 300-400kr alt annet er for lite Alt annet er for lite? Du er helt på trynet med det utsagnet. Ingenting er for lite. Man gir etter evne og hva man føler er riktig sum. *klasker meg i pannen og går raskt videre*
februarprins2013 Skrevet 7. mai 2016 #6 Skrevet 7. mai 2016 Alt annet er for lite? Du er helt på trynet med det utsagnet. Ingenting er for lite. Man gir etter evne og hva man føler er riktig sum. *klasker meg i pannen og går raskt videre* er nok ikke det
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #7 Skrevet 7. mai 2016 Alt annet er for lite? Du er helt på trynet med det utsagnet. Ingenting er for lite. Man gir etter evne og hva man føler er riktig sum. *klasker meg i pannen og går raskt videre* Nå spør jo hi hva folk mener hun bør gi, og da må en jo få lov til å svare på det. At elefanten i rommet sin personlige mening er det, må man da tåle. *Klasker meg i pannen jeg og, men over deg* Anonymous poster hash: 7dd3a...326
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå