Gå til innhold

How to make a murderer

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere Avery drepte fotografen? 

Anonymous poster hash: fb55b...8a3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hvor ble det i sådan av alt blodet i husvogna og garasjen hans? Hvorfor var glasset med blodet hans perforert? Osv, osv...

Anonymous poster hash: 0ec0b...7e3

Skrevet

Nei. Hvor ble det i sådan av alt blodet i husvogna og garasjen hans? Hvorfor var glasset med blodet hans perforert? Osv, osv...

Dessuten, Dassey sa jo han dro hjem fra skolen med broren, gjorde han ikke? Er ikke han et alibi på at han var hjemme? 

Skrevet

Dessuten, Dassey sa jo han dro hjem fra skolen med broren, gjorde han ikke? Er ikke han et alibi på at han var hjemme?

Var iallfall flere ting som ikke stemte med Dassey's forklaring... For en grusom sak det der er, og jeg kan ikke fatte og begripe at begge ankene ble avslått! Dommerne må jo være korrupte de også...

Skrevet

Sheriffen hater jo Avery, og gjennomsyrer sikkert hele politietaten. Så hvem vet hva de har funnet på, når de holdt han innesperret i 18 år uten grunn. Synes saken er helt syk.. Synes det er sykt sheriffen sa det sikkert ville vært lettere å drepe Avery om de ønsket det, kontra å plante falske bevis... 

Skrevet

Sheriffen hater jo Avery, og gjennomsyrer sikkert hele politietaten. Så hvem vet hva de har funnet på, når de holdt han innesperret i 18 år uten grunn. Synes saken er helt syk.. Synes det er sykt sheriffen sa det sikkert ville vært lettere å drepe Avery om de ønsket det, kontra å plante falske bevis...

Ja den uttalelsen tok bare kaka! -Blant mange andre... Helt sykt hvordan enkelte får holde på uten at noen over dem griper inn! En annen syk ting er jo at av 12 jurymedlemmer mente jo 7 stk til å begynne med at han var uskyldig. Og I følge medlemmet som måtte hoppe av etter første rådslagning så foregikk det jo noe muffens der inne...og at de 3 som helt klart mente han var skyldig må ha gjort noe "utenom boka" for å få ham dømt.

Skrevet

Det er mange ting som ikke kommer frem i serien. Blant annet at Steven A flere ganger ringte avdøde i dagene før.. Avery er nok absolutt ikke en kosebamse. Han har tidligere utført vold mot kone/kjæreste. Men det gjør ham ikke akkurat skyldig i mord. Mye rart i denne saken. 

Anonymous poster hash: 36cb0...29e
Skrevet

Jeg tror det er eksen hennes eller mannen til Barb som gjorde det, ikke Brendan og Stephen.

Anonymous poster hash: 268c5...9d0

Skrevet

Det er mange ting som ikke kommer frem i serien. Blant annet at Steven A flere ganger ringte avdøde i dagene før.. Avery er nok absolutt ikke en kosebamse. Han har tidligere utført vold mot kone/kjæreste. Men det gjør ham ikke akkurat skyldig i mord. Mye rart i denne saken.

Anonymous poster hash: 36cb0...29e

Nesten rart han skal ha rukket det da, siden han har sitret det meste av livet bak murene... Skjønner at kanskje ikke alt har kommet fram i serien altså, og er jo overhodet ikke bra om han tidligere har utøvet vold mot sine nærmeste men er jo som du skriver: Det gjør ham ikke til en morder og gir ikke en etat lov til å gå etter ham og få han sperret inne på livs tid.

Skrevet

Intressante teorier. Jeg tror politiet har fått noen til å drepe kvinnen på hans eiendom, så har de plantet bevis. Ikke nødvendigvis at de har drept henne selv. Mye korrupte purk i USA. Ingen ville vært så dum at de drepte noen på sin eiendom, og lot bilen stå rett utfor så synlig når han hadde "bilpresser" utfor huset sitt. 

Skrevet

Jeg tror ikke han gjorde det.

Hvorfor ringte f.eks ene politimannen inn bilskiltnummeret flere dager før bilen ble funnet? Og hvorfor finnes det ikke spor av blod der hun visstnok ble drept? Hvorfor ble ikke bilnøkkelen funnet i huset hans før etter veldig mange ransakelser? Hvorfor ble alle bevisene mot han funnet kun av politimennene i hans distrikt? Og var det ikke familiemedlemmer av politimennene som satt i juryen (hvis jeg husker riktig)? Hvordan har han klart å skjule hvert minste spor på soverom og i garasjen, men klart å legge igjen sitt eget blod i bilen? Åh, jeg kunne fortsatt lenge altså, denne saken engasjerer :)

Jeg leste en veldig interessant teori skrevet av en privatdetektiv som har forsket litt på det. Det er at en seriemorder har gjort det. Han dreper på halloween og rigger til det hele slik at en annen får skylden, det har han gjort med tidligere offere. Han bodde egentlig på en annen kant av landet, men var observert der i nærheten samme dag (eller dagen før, jeg husker ikke nøyaktig). Han hadde også vært til stede i rettsaken mot Avery... Dessverre er seriemorderen død nå, så vi får nok aldri vite om det faktisk var han.

Håper uansett at sannheten kommer for en dag!

Anonymous poster hash: 8d970...680
Skrevet

For et forkvaklet rettssystem, men på en måte (som jeg ikke er stolt av) tenker jeg det er bra at han ikke fikk formert seg flere ganger, for han og kona hadde vel fått 36 unger om han ikke hadde blitt buret inne. Og hørtes ikke ut som om hun var mother of the year akkurat.

Fikk så vondt av søsteren, når sønnen hennes tapte anken.

Anonymous poster hash: 2b09a...b92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...