Gå til innhold

Fritering og olje


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ikke ofte jeg friterer mat, men i går kveld gjorde vi det. Og nå har jeg nesten to liter brukt olje stående her.

 

Tar dere vare på oljen til neste gang dere skal fritere eller kaster dere? Vet jo at restauranter ol bruker oljen mange ganger og til ulik mat, så den er jo ikke ødelagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar vare på den, men det er klart at den kan ikke stå i uendelig tid



Anonymous poster hash: 24ec0...b64
Skrevet

Jeg jobber på gatekjøkken der oljen brukes MYE. Vi skifter olje etter 3-4 dager, men de skal absolutt ikke stå lenger enn en uke.

 

Anonymous poster hash: bbfd8...4f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...