Ooops I did it AGAIN Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Nå er det ikke ofte jeg friterer mat, men i går kveld gjorde vi det. Og nå har jeg nesten to liter brukt olje stående her. Tar dere vare på oljen til neste gang dere skal fritere eller kaster dere? Vet jo at restauranter ol bruker oljen mange ganger og til ulik mat, så den er jo ikke ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Jeg tar vare på den, men det er klart at den kan ikke stå i uendelig tid Anonymous poster hash: 24ec0...b64
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 Jeg jobber på gatekjøkken der oljen brukes MYE. Vi skifter olje etter 3-4 dager, men de skal absolutt ikke stå lenger enn en uke. Anonymous poster hash: bbfd8...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå