Gå til innhold

Hva faen er det han holder på med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ga mannen oralsex i går,da jeg plutselig legger merke til at han slikker seg på fingrene og holder på med sitt eget rumpehull med den ene hånda........ Det var mørkt på rommet,men jeg så det klart likevel.. For min del så fikk jeg heelt noia og syns det er maks turn-off... Han holdt på lenge på dette viset.

Er det normalt???? Er det tendenser til homo??

Anonymous poster hash: 89109...56e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja alle menn som liker det er homo innerst inne...

Anonymous poster hash: 6c666...7b7

Skrevet

He he. Er du seriøs? Disse ekle mannfolka har visst et g punkt i rumpa 🙄. Hvor lenge har du egentlig vært i lag med mannen din før du fant dette ut? 😛

Anonymous poster hash: c3a23...d1d

Skrevet

Oida, han er nok homo ja. Best du passer deg så du ikke blir smittet...........

Anonymous poster hash: 09f3f...733
Skrevet

Så dere sier at deres menn også gjør det da?

Skrevet

Nei, overhodet ikke.

Anonymous poster hash: b83c5...92e

Skrevet

Ga mannen oralsex i går,da jeg plutselig legger merke til at han slikker seg på fingrene og holder på med sitt eget rumpehull med den ene hånda........ Det var mørkt på rommet,men jeg så det klart likevel.. For min del så fikk jeg heelt noia og syns det er maks turn-off... Han holdt på lenge på dette viset.

Er det normalt???? Er det tendenser til homo??

Jeg er utrolig kjedelig på sexfronten, men dette ville jeg nok ikke fått noia av. Rumpa er jo erogen sone, for menn og damer. Han syns det er ekstra turn on å slikke deg mens han tilfredsstiller seg selv.

Man er eller blir ikke homo fordi man har et følsomt rumpehull, altså.

Anonymous poster hash: eb80a...b13

Skrevet

Jeg er utrolig kjedelig på sexfronten, men dette ville jeg nok ikke fått noia av. Rumpa er jo erogen sone, for menn og damer. Han syns det er ekstra turn on å slikke deg mens han tilfredsstiller seg selv.

Man er eller blir ikke homo fordi man har et følsomt rumpehull, altså.

Leste feil ser jeg, uansett: dobbel nytelse for han. Han tør vel ikke spørre deg om å gjøre det :).

Skrevet

Menn er veldig følsom i og rundt analåpningen ;) Min elsker å bli slikket der, og få en finger i rumpa ;) Han kommer som et fly :) Jeg er glad vi har et så åpent forhold og er så trygg på hverandre at vi kan utforske og finne nye, spennende ting :)

Anonymous poster hash: 86433...0c1

Skrevet

Jeg synes du skal være glad for at han gjør det. Han kjenner sine egen kropp godt her, samtidig som han er trygg nok på å gjøre det sammen med deg! Vær stolt og glad, for at han vil gjøre det sammen med deg istedet :danse:

Skrevet

Kvalmt!!! Og enormt turn-off!!!

Anonymous poster hash: c9b88...318
Skrevet

Innlegg slettet pga dobbelpost.

Moderator

Kelly Taylor

Skrevet

Min liker at jeg putter en finger eller to I rumpa når jeg suger han, kommer på et blunk;)

Anonymous poster hash: 5fa7b...fcb

Skrevet

Vi prøvde sånn vibrator i rumpa hand mens jeg runket han. Han syntes det var veldig godt, men jeg har fått helt avsmak på sex etterpå... Aner ikke hvorfor jeg skulle reagere sånn, men jeg klarer ikke å se på han om vi har sex lengre.

Anonymous poster hash: 6e711...2e8

Skrevet

Man er eller blir ikke homo fordi man har et følsomt rumpehull, altså. Anonymous poster hash: eb80a...b13

Rompa er definitivt IKKE en erogen sone!!! Jaiks!

Anonymous poster hash: f89d2...bd6

Skrevet

Haha, du har definitivt ingen peiling på det!😂Ta et kjapt google-søk du ;)

Skrevet

Du vet da ikke om hans rumpe er en erogen sone, like lite som du kan si om noen nyter å slikkes på øreflippene.

Anonymous poster hash: f2488...6ef

Skrevet

I og med at dette er et anonymt forum og vi ikke vet hvilke enkeltpersoner det er snakk om så er det vel kanskje greit å forholde seg til et slags gjennomsnitt?

Det er jo forsket en del på dette etterhvert, og for gjennomsnittsmannen er rumpa i aller høyeste grad en erogen sone, akkurat som den er for en gjennomsnittskvinne.

De som æsjer seg og blææhhh'er seg i møte med slikt kan jo bare holde på sånn til de blir dumpa og etterhvert dør ut. Det er jo bare de og mannen deres tap uansett.

Anonymous poster hash: 9013c...89c

Skrevet

Mannen elsker å få en finger i rumpa mens jeg suger han😉 Mulig mannen din vil at du skal gjøre det, men ikke tørr å spørre deg. Og med tanke på reaksjonen din, så skjønner jeg godt han ikke vil spørre😐

Anonymous poster hash: 51bc7...07f

Skrevet

Mannen min elsker det også! Rimelig normalt

Anonymous poster hash: 3873f...c44

Skrevet

I og med at dette er et anonymt forum og vi ikke vet hvilke enkeltpersoner det er snakk om så er det vel kanskje greit å forholde seg til et slags gjennomsnitt?

Det er jo forsket en del på dette etterhvert, og for gjennomsnittsmannen er rumpa i aller høyeste grad en erogen sone, akkurat som den er for en gjennomsnittskvinne.

De som æsjer seg og blææhhh'er seg i møte med slikt kan jo bare holde på sånn til de blir dumpa og etterhvert dør ut. Det er jo bare de og mannen deres tap uansett. Anonymous poster hash: 9013c...89c

Det er jo ikke noe tap, heller motsatt. Mannen er enda mer nei til rompe enn meg. Det var exen også. De kom ved bare å suge pikken. Kanskje dere ikke gjør det helt rett om de trenger mer?

Skrevet

Det er jo ikke noe tap, heller motsatt. Mannen er enda mer nei til rompe enn meg. Det var exen også. De kom ved bare å suge pikken. Kanskje dere ikke gjør det helt rett om de trenger mer?

Oj, er det ikke kjedelig å være så....kjedelig? Man kommer langt med et åpent sinn vet du ;)

Skrevet

Det er svært vanlig å komme bare med suging, og det er svært vanlig å synes en finger i rumpa er godt. Både for kvinner og menn. Det er noe en svært høy prosentandel praktiserer.

Anonymous poster hash: 9013c...89c

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg syns om det jeg.....

Skrevet

Jeg sikker fa...n Ikke noen fingre i rumpehullet til mannen min....! Tanken har aldri slått meg, og det hullet kan han fint ha i fred.

Det finnes da andre spennende ting å gjøre enn å pelle hverandre i stussen??

Anonymous poster hash: 3992a...c36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...