Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Mannen og jeg har aldri barnefri, men det fikk vi plutselig i dag. Så vi tok en liten tur i byen, med litt vin og drinks. Vi er likevel så "gamle", at når klokken er 1, så er vi klar for sengen. Og den følelsen av å gå i seng, den gir jo litt fred i sjelen. Men hva hjelper det når man har stigende rus fra helvete? Må innrømme: Har ikke hatt stigende rus når hodet traff puten, siden jeg var tenåring for mange herrens år siden. Jeg hadde glemt hvor ubehagelig det var. Så nå sitter jeg i stuen og ser TV, og venter på at dette skal gå over. Noen tips til hvordan jeg kan få fart på det? Anonymous poster hash: 5f0fb...be5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Du, det er en gammel myte at man ikke kan legge seg på stigende rus. Det er den samla mengden som gjør deg dårlig, ikke hvilket stadium du sovner på. Anonymous poster hash: e9e10...dbb
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Det kan godt være, men jeg klarer ikke å sove på stigende rus 😂😂 Det er sinnsykt ubehagelig! Anonymous poster hash: 5f0fb...be5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Det kan godt være, men jeg klarer ikke å sove på stigende rus 😂😂 Det er sinnsykt ubehagelig! Anonymous poster hash: 5f0fb...be5 Drikk masse vann og juice. Det hjelper til med spaltingen av alkohol. Anonymous poster hash: e9e10...dbb
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Drikk masse vann og juice. Det hjelper til med spaltingen av alkohol. Anonymous poster hash: e9e10...dbb Juice? Virkelig? Jeg har drukket en halvliter vann og litt cola. Men juice? Noen bestemt type? Anonymous poster hash: 5f0fb...be5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Juice? Virkelig? Jeg har drukket en halvliter vann og litt cola. Men juice? Noen bestemt type? Anonymous poster hash: 5f0fb...be5 Nei, alt som har fruktose i seg er bra. Appelsin, eple, ananas... Anonymous poster hash: e9e10...dbb
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Nei, alt som har fruktose i seg er bra. Appelsin, eple, ananas... Anonymous poster hash: e9e10...dbb Trodde jeg hadde eplejuice. Men jeg kan se at barna har tømt den. Åh så frustrerende! Vil sove 😫😫😫😫😫😫 Anonymous poster hash: 5f0fb...be5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 Jeg er motsatt - jeg blir dårligere om jeg har i meg mye med sukker når jeg har drukket. Det beste er mye vann og å spise mat som har nok salt og fett i seg. Skive med stekt egg på, gjerne stekt fårepølse e.l. ved siden av og smør/majones på skiven. Det hjelper å få i seg noe fett, og det er viktig å få i seg litt salt med tanke på væskebalansen også. Anonymous poster hash: db1a9...122
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 Det som gjør at man blir dårlig er at man blir dehydrert når man drikker. Da trenger man vann med salter (farris), ikke noe som inneholder sukker. Anonymous poster hash: a0a7f...b20
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Det som gjør at man blir dårlig er at man blir dehydrert når man drikker. Da trenger man vann med salter (farris), ikke noe som inneholder sukker. Anonymous poster hash: a0a7f...b20 Ingen har nevnt sukker. Det må spesifikt være fruktsukker. Det øker forbrenningen av alkohol i leveren. Anonymous poster hash: e9e10...dbb
Gjest Antarctica Skrevet 6. mai 2016 #11 Skrevet 6. mai 2016 Salt er ikke med på å avhjelpe dehydrering, altså!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #12 Skrevet 7. mai 2016 Salt er ikke med på å avhjelpe dehydrering, altså! Nei jeg satt også å lurte litt på den? Fy flate så ubehagelig dette er. Åh jeg er glad for at dette skjer så sjeldent Anonymous poster hash: 5f0fb...be5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #13 Skrevet 7. mai 2016 Nei jeg satt også å lurte litt på den? Fy flate så ubehagelig dette er. Åh jeg er glad for at dette skjer så sjeldent Anonymous poster hash: 5f0fb...be5 Salt binder vannet i kroppen... http://www.klikk.no/helse/doktoronline/sykdommer/article384726.ece Les denne! Gode råd! Anonymous poster hash: 2807e...541
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #14 Skrevet 7. mai 2016 Jeg husker jeg pleide å spise mat(helst noe skikkelig usunt), drikke masse vann og ta en paracet eller to før jeg la meg. Anonymous poster hash: 77b73...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå