Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Idag fortalte jeg sønnen min om en venninne av meg som døde for mange år siden. Jeg kjente jeg fikk en klump i halsen og hadde mest lyst til å gråte, plutselig kom sangen jeg spilte på repeat etter hennes dødsfall på radioen.Den spilles nesten aldri på radio.Merkelig at den kom akkurat da. Anonymous poster hash: 324b0...875
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Tilfeldigheter Anonymous poster hash: 19ca1...dbf
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Så svart/ hvit er heldigvis ikke min verden ☺ Anonymous poster hash: 324b0...875
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Ta det som en påminnelse om hvor sterkt båndet mellom dere var. Sangen var en bekreftelse på det - enten man vil kalle det tilfeldigheter eller noe annet Anonymous poster hash: 1839b...690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå