Gå til innhold

Var ikke dette rart!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag fortalte jeg sønnen min om en venninne av meg som døde for mange år siden. Jeg kjente jeg fikk en klump i halsen og hadde mest lyst til å gråte, plutselig kom sangen jeg spilte på repeat etter hennes dødsfall på radioen.Den spilles nesten aldri på radio.Merkelig at den kom akkurat da.

 

Anonymous poster hash: 324b0...875

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilfeldigheter



Anonymous poster hash: 19ca1...dbf
Skrevet

Så svart/ hvit er heldigvis ikke min verden ☺

 

Anonymous poster hash: 324b0...875

Skrevet

Ta det som en påminnelse om hvor sterkt båndet mellom dere var. Sangen var en bekreftelse på det - enten man vil kalle det tilfeldigheter eller noe annet :)



Anonymous poster hash: 1839b...690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...