Gå til innhold

Hvor sykt er ikke


Anbefalte innlegg

Skrevet

det at moren til fireåringen som døde etter fjerning av mandlene må ha vært rundt 9 år når hun fikk sitt første barn!!? Hun er 34 år og kom til Norge i 2011 etter å ha mistet sin sønn på 19 år i en tragisk trafikkulykke. Det vil si hun er 34 år nå, mistet sin sønn for minst 5-6 år siden som da var 19 år... For en syk syk verden hvor enkelte godtar voldtekt og ekteskap med barn!!

 

Anonymous poster hash: bfb71...f4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, jeg leste det som at han ville ha vært 19 nå hvis han hadde levd?

 

Anonymous poster hash: 9507f...ff9

Skrevet

Ok, jeg leste det som at han ville ha vært 19 nå hvis han hadde levd?

 

Anonymous poster hash: 9507f...ff9

Jeg og

 

Anonymous poster hash: f3404...554

Skrevet

det at moren til fireåringen som døde etter fjerning av mandlene må ha vært rundt 9 år når hun fikk sitt første barn!!? Hun er 34 år og kom til Norge i 2011 etter å ha mistet sin sønn på 19 år i en tragisk trafikkulykke. Det vil si hun er 34 år nå, mistet sin sønn for minst 5-6 år siden som da var 19 år... For en syk syk verden hvor enkelte godtar voldtekt og ekteskap med barn!!

 

Anonymous poster hash: bfb71...f4e

Her har du nok misforstått. Tror det var at sønnen ville vært 19 i dag.

 

Anonymous poster hash: 6b80b...ddb

Skrevet

 

Jeg og

 

Anonymous poster hash: f3404...554

Man teller jo ikke år etter at noen er døde!!

 

Anonymous poster hash: bfb71...f4e

Skrevet

Faren hadde et barn fra før? Eller skrivefeil i avisen? Ikke normalt i Iran at 9-åringer føder, altså. Trolig kristen familie, siden begravelsen var i kirken.

 

Anonymous poster hash: ee65b...4f8

Skrevet

Man teller jo ikke år etter at noen er døde!!

 

Anonymous poster hash: bfb71...f4e

Det vet da ikke du. Hvis journalisten spør familien kan han/hun få begge svar, avhengig av hvordan det er vanlig å tenke for dem det gjelder.

 

Anonymous poster hash: 9507f...ff9

Gjest Antarctica
Skrevet

Faren hadde et barn fra før? Eller skrivefeil i avisen? Ikke normalt i Iran at 9-åringer føder, altså. Trolig kristen familie, siden begravelsen var i kirken.

 

Anonymous poster hash: ee65b...4f8

Ikke vanlig i noe som helst land, i og med at niåringer sjelden er kjønnsmodne.

Skrevet

Faren hadde et barn fra før? Eller skrivefeil i avisen? Ikke normalt i Iran at 9-åringer føder, altså. Trolig kristen familie, siden begravelsen var i kirken.

 

Anonymous poster hash: ee65b...4f8

Helt forferdelig at man kan ha samfunn hvor så barn/ jenter utsettes for slike grusomme overgrep!

 

 

Anonymous poster hash: bfb71...f4e

Gjest Antarctica
Skrevet

Helt forferdelig at man kan ha samfunn hvor så barn/ jenter utsettes for slike grusomme overgrep!

 

 

Anonymous poster hash: bfb71...f4e

Og her kan du være med og jobbe mot det:

https://www.unicef.no/barneekteskap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...