Gå til innhold

Hvor sykt er ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

det at moren til fireåringen som døde etter fjerning av mandlene må ha vært rundt 9 år når hun fikk sitt første barn!!? Hun er 34 år og kom til Norge i 2011 etter å ha mistet sin sønn på 19 år i en tragisk trafikkulykke. Det vil si hun er 34 år nå, mistet sin sønn for minst 5-6 år siden som da var 19 år... For en syk syk verden hvor enkelte godtar voldtekt og ekteskap med barn!!

Anonymous poster hash: bfb71...f4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, jeg leste det som at han ville ha vært 19 nå hvis han hadde levd?

Anonymous poster hash: 9507f...ff9

Skrevet

Ok, jeg leste det som at han ville ha vært 19 nå hvis han hadde levd?

Jeg og

Anonymous poster hash: f3404...554

Skrevet

det at moren til fireåringen som døde etter fjerning av mandlene må ha vært rundt 9 år når hun fikk sitt første barn!!? Hun er 34 år og kom til Norge i 2011 etter å ha mistet sin sønn på 19 år i en tragisk trafikkulykke. Det vil si hun er 34 år nå, mistet sin sønn for minst 5-6 år siden som da var 19 år... For en syk syk verden hvor enkelte godtar voldtekt og ekteskap med barn!!

Her har du nok misforstått. Tror det var at sønnen ville vært 19 i dag.

Anonymous poster hash: 6b80b...ddb

Skrevet

Jeg og

Anonymous poster hash: f3404...554

Man teller jo ikke år etter at noen er døde!!

Skrevet

Faren hadde et barn fra før? Eller skrivefeil i avisen? Ikke normalt i Iran at 9-åringer føder, altså. Trolig kristen familie, siden begravelsen var i kirken.

Anonymous poster hash: ee65b...4f8

Skrevet

Man teller jo ikke år etter at noen er døde!!

Det vet da ikke du. Hvis journalisten spør familien kan han/hun få begge svar, avhengig av hvordan det er vanlig å tenke for dem det gjelder.

Gjest Antarctica
Skrevet

Faren hadde et barn fra før? Eller skrivefeil i avisen? Ikke normalt i Iran at 9-åringer føder, altså. Trolig kristen familie, siden begravelsen var i kirken.

Ikke vanlig i noe som helst land, i og med at niåringer sjelden er kjønnsmodne.

Skrevet

Helt forferdelig at man kan ha samfunn hvor så barn/ jenter utsettes for slike grusomme overgrep!

Gjest Antarctica
Skrevet

Helt forferdelig at man kan ha samfunn hvor så barn/ jenter utsettes for slike grusomme overgrep!

Og her kan du være med og jobbe mot det:

https://www.unicef.no/barneekteskap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...