Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 det at moren til fireåringen som døde etter fjerning av mandlene må ha vært rundt 9 år når hun fikk sitt første barn!!? Hun er 34 år og kom til Norge i 2011 etter å ha mistet sin sønn på 19 år i en tragisk trafikkulykke. Det vil si hun er 34 år nå, mistet sin sønn for minst 5-6 år siden som da var 19 år... For en syk syk verden hvor enkelte godtar voldtekt og ekteskap med barn!! Anonymous poster hash: bfb71...f4e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Ok, jeg leste det som at han ville ha vært 19 nå hvis han hadde levd? Anonymous poster hash: 9507f...ff9
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Ok, jeg leste det som at han ville ha vært 19 nå hvis han hadde levd? Anonymous poster hash: 9507f...ff9 Jeg og Anonymous poster hash: f3404...554
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 det at moren til fireåringen som døde etter fjerning av mandlene må ha vært rundt 9 år når hun fikk sitt første barn!!? Hun er 34 år og kom til Norge i 2011 etter å ha mistet sin sønn på 19 år i en tragisk trafikkulykke. Det vil si hun er 34 år nå, mistet sin sønn for minst 5-6 år siden som da var 19 år... For en syk syk verden hvor enkelte godtar voldtekt og ekteskap med barn!! Anonymous poster hash: bfb71...f4e Her har du nok misforstått. Tror det var at sønnen ville vært 19 i dag. Anonymous poster hash: 6b80b...ddb
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Jeg og Anonymous poster hash: f3404...554 Man teller jo ikke år etter at noen er døde!! Anonymous poster hash: bfb71...f4e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Faren hadde et barn fra før? Eller skrivefeil i avisen? Ikke normalt i Iran at 9-åringer føder, altså. Trolig kristen familie, siden begravelsen var i kirken. Anonymous poster hash: ee65b...4f8
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Man teller jo ikke år etter at noen er døde!! Anonymous poster hash: bfb71...f4e Det vet da ikke du. Hvis journalisten spør familien kan han/hun få begge svar, avhengig av hvordan det er vanlig å tenke for dem det gjelder. Anonymous poster hash: 9507f...ff9
Gjest Antarctica Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 Faren hadde et barn fra før? Eller skrivefeil i avisen? Ikke normalt i Iran at 9-åringer føder, altså. Trolig kristen familie, siden begravelsen var i kirken. Anonymous poster hash: ee65b...4f8 Ikke vanlig i noe som helst land, i og med at niåringer sjelden er kjønnsmodne.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 Faren hadde et barn fra før? Eller skrivefeil i avisen? Ikke normalt i Iran at 9-åringer føder, altså. Trolig kristen familie, siden begravelsen var i kirken. Anonymous poster hash: ee65b...4f8 Helt forferdelig at man kan ha samfunn hvor så barn/ jenter utsettes for slike grusomme overgrep! Anonymous poster hash: bfb71...f4e
Gjest Antarctica Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Helt forferdelig at man kan ha samfunn hvor så barn/ jenter utsettes for slike grusomme overgrep! Anonymous poster hash: bfb71...f4e Og her kan du være med og jobbe mot det: https://www.unicef.no/barneekteskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå