Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Førstegangs og redd. Er det flere som opplever å svette såpass i underlivet at de våkner opp med våte flekker i sengen ? Gravid i uke 19, kjemperedd. Sovna etter kveldsmaten og våknet av en våt flekk i senga ( en liten sirkel litt større enn en 5 kroning ). Ikke våt i undertøyet eller truseinnlegget. Og var ganske så varm. Er veldig varmt her hvor jeg bor. Livredd dette kan være fostervann. Anonymous poster hash: a4f30...8b1
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Hvis trusa ikke er våt, hvordan har du tenkt at fostervannet kom seg ut da? Det er vanlig med til tider MYE utflod som gravid. Anonymous poster hash: 0e256...8df
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Hvis trusa ikke er våt, hvordan har du tenkt at fostervannet kom seg ut da? Det er vanlig med til tider MYE utflod som gravid. Anonymous poster hash: 0e256...8df Jeg vet ikke. Jeg ble bare veldig redd fordi det var en våt flekk i senga Anonymous poster hash: a4f30...8b1
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Så lenge det ikke var noe i undertøyet og truseinnlegget så kan du nok ta det helt med ro Temperaturen din kan være litt anderledes som gravid, og nå når været plutselig blir varmere så er det fort gjort å svette litt mer. Slapp helt av og ikke bekymre deg så mye Anonymous poster hash: 2c205...598
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Så lenge det ikke var noe i undertøyet og truseinnlegget så kan du nok ta det helt med ro Temperaturen din kan være litt anderledes som gravid, og nå når været plutselig blir varmere så er det fort gjort å svette litt mer. Slapp helt av og ikke bekymre deg så mye Anonymous poster hash: 2c205...598 Tusen takk for svar kjære deg <3 Anonymous poster hash: a4f30...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå