Gå til innhold

Svulmet opp nedentil...


venternr4

Anbefalte innlegg

Er i svangerskap uke 27 og i det sisste har jeg svulmet opp veldig nedentil. Jeg har faktisk gått på meg gnagsår...! Skikkelig ubehagelig. Flere som plages med dette? Vil det roe seg ned litt etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat samme her. Like mange uker også. Her var det uvi og soppinfeksjon i tillegg 😒 Så utrolig sår og vondt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også gått på antibiotika for UVI, leverte ny urinprøve til dyrkning på onsdag. Den ga fortsatt utslag. Kanskje det er derfor jeg er svulmet opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 uker og sliter med det samme. Er hoven og øm nedentil, spesielt etter samleie :( skal til legen på mandag og sjekke om det kan være UVI. Har hatt soppinfeksjon en gang før og føler ikke at det kjennes likt ut, men er ikke helt sikker. Har lest flere plasser at man kunne bli hoven og øm nedentil hvis den lille ligger med hodet ned og presser. Lille her snur seg hele tiden og ligger for det meste i tverrleie så det er nok ikke det heller. Håper jeg finner noe som hjelpet snart, for det føles så ubehagelig å gå slik som dette 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det sånn jeg også, er i uke 30. Går på pencilin for bihulebetennelse, men det ble sendt inn urinprøve til dyrking før helgen, pga leukocytter. Kan vel være uvi også. Bruker sånne Vivag-vagitorier (?) nå for å forhindre å få sopp pga pencilinen.

 

Har vel hørt at ekstra blodtilførsel/gjennomstrømming kan være grunnen til at man er mer hoven der nede. Det går visst også an å få åreknuter der nede!

 

Anonymous poster hash: 8e736...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...