Gå til innhold

Salgsteamet minutt for minutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du se på? Tror du sendingen kommer til å oppleve like stor suksess som Hurtigruta? Jeg må se, har alltid vært så fascinert over den norsknorske naturen. Får nesten gåsehud. Fader altså, for et fantastisk land vi bor i ❤️

Anonymous poster hash: 1bda7...e8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Salgsteamet?

Anonymous poster hash: 1212e...c4c

Skrevet

Den autokorrekten altså 😌 Skulle jo naturligvis stå Saltstraumen, ikke salgsteamet 🙈

Skrevet

Den autokorrekten altså Skulle jo naturligvis stå Saltstraumen, ikke salgsteamet

Fy søren asså, e som gleda meg skikkelig til å se salgteamet i action.............

Saltstraumen ja, når kommer dette da? Hva er det de skal følge da, tidligere så har det jo vært båter på telemarkskanalen og hurtigruten. Tilgi min uvitenhet om saltstraumen

Anonymous poster hash: 80abb...e09

Skrevet

Fy søren asså, e som gleda meg skikkelig til å se salgteamet i action.............

Saltstraumen ja, når kommer dette da? Hva er det de skal følge da, tidligere så har det jo vært båter på telemarkskanalen og hurtigruten. Tilgi min uvitenhet om saltstraumen

Anonymous poster hash: 80abb...e09

Det er en direktesending fra verdens sterkeste undervannsstrøm i Nordland. Det skal filmes både under og over vann. Kommer til å bli magisk. Begynner i morgen kl 12.00 på NRK2 :)

Skrevet

Det er en direktesending fra verdens sterkeste undervannsstrøm i Nordland. Det skal filmes både under og over vann. Kommer til å bli magisk. Begynner i morgen kl 12.00 på NRK2 :)

Tidevannsstrøm skulle det stå, ikke undervannsstrøm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...