Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Vi har en Air 2 fra før (til ungene), og er i og for seg godt fornøyd med den. Men nå skal jeg ha en som bare er til meg, til bruk på reise etc. Så på begge to i butikken i dag, og Mini virket egentlig veldig kjekk. Enklere å få med i veska etc. Er bare redd jeg vil føle at den blir for liten likevel... Noen som har erfaringer/innspill? Anonymous poster hash: 65c44...efb
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Vi har en Air 2 fra før (til ungene), og er i og for seg godt fornøyd med den. Men nå skal jeg ha en som bare er til meg, til bruk på reise etc. Så på begge to i butikken i dag, og Mini virket egentlig veldig kjekk. Enklere å få med i veska etc. Er bare redd jeg vil føle at den blir for liten likevel... Noen som har erfaringer/innspill?Anonymous poster hash: 65c44...efb Jeg har brukt mini i drøyt to år nå. Jeg synes den er veldig grei. Den er så liten at det er lett å sitte med den i hånden, for eksempel på toget og i badekaret og stor nok til at den fungerer for sakspapirer. Anonymous poster hash: 12a58...1a0
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 Takk! 😃 Må si jeg heller mer og mer mot Mini... Anonymous poster hash: 65c44...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå