Gå til innhold

Ennå en konfirmasjonstråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er invitert i konfirmasjon til min fetter's sønn. Sist vi møtte han var i begravelsen til onkelen min for 7 år siden. Vi tenker å gi rundt 200 kr, altså en liten oppmerksomhet siden vi skal dit. Og dette er ikke noe nære. Søsteren min sier hun skal gi myyye mer, og det er helt greit for meg. Jeg synes man skal gi etter hva man har råd til. Jeg skal ha tre måneders permisjon uten lønn, så det blir stramt her med tanke på økonomien. Vi fikk invitasjonene til denne konfirmasjonen for bare noen uker siden, så jeg har ikke hatt mulighet til å spare... 

Anonymous poster hash: 6224d...135
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det et spørsmål inni der et sted?

Anonymous poster hash: a333a...243

Skrevet

Nei, det var det ikke. Det var bare at jeg synes at folk får gi etter hva man har råd til og ikke det andre synes man burde gi. 

Skrevet

Og da måtte du inn lage en egen tråd om det fremfor svare på en av de ti talls andre ?

Anonymous poster hash: da9d7...aa5

Skrevet

Nei, det var det ikke. Det var bare at jeg synes at folk får gi etter hva man har råd til og ikke det andre synes man burde gi.

Ok. Takk for det?

Skrevet

Og da måtte du inn lage en egen tråd om det fremfor svare på en av de ti talls andre ?

Du hadde ikke trengt å svare. Eller??? 

Skrevet

Men hva ville du med tråden om man ikke skulle svare ?

Skrevet

Opplyse oss, vel 😋

Skrevet

Opplyse oss, vel 😋

Aha 😂😂😂 vi klarer ikke tenke selv nei 😂

Skrevet

For lite med 200kr når familien er invitert i komfen. Syns dere bør gi minst 500kr

Anonymous poster hash: 1a838...ebd

Skrevet

Altså, må man stille spørsmål for å lage en tråd her inne?

Anonymous poster hash: c849d...c72

Skrevet

Ingen vits åpne en tråd for å ikke få noen svar men ?! Er dette din blogg ? Eller dagbok? For å få ut tankene dine uten tilbakemelding ?

Skrevet

Altså, må man stille spørsmål for å lage en tråd her inne?

Anonymous poster hash: c849d...c72

Hmm, det er vel litt av poenget vil jeg si. Hvis ikke så kan man jo skrive dagbok. Men jeg synes heller ikke det er nødvendig å slenge med leppa som visse tidligere i tråden har gjort

Anonymous poster hash: aa01d...908

Skrevet

Jeg hadde ikke dratt i en konfirmasjon og gitt 200,- Da hadde jeg heller latt være å dra. Spytt i et par hundre til eller kjøp en gave der det ikke blir så synlig hvor lite du gir.

Anonymous poster hash: 5093a...8c0

Skrevet

Selvfølgelig må man gi etter hva man har råd til, men personlig er jeg ganske lei av dem som aldri kan bidra siden de har så dårlig råd, når de selv har valgt å jobbe redusert, ha ulønnet permisjon eller kjøpe dyrt hus. Da er ikke problemet dårlig råd men at du prioriterer å bruke mest mulig på deg selv.

Anonymous poster hash: 27486...d33

Skrevet

Selvfølgelig må man gi etter hva man har råd til, men personlig er jeg ganske lei av dem som aldri kan bidra siden de har så dårlig råd, når de selv har valgt å jobbe redusert, ha ulønnet permisjon eller kjøpe dyrt hus. Da er ikke problemet dårlig råd men at du prioriterer å bruke mest mulig på deg selv.

Anonymous poster hash: 27486...d33

Enig !!!

Skrevet

Hva lurer du på i tråden din egentlig?

Skrevet

Jeg ville aldri gitt mindre enn 500 når jeg skulle i selskapet.

Anonymous poster hash: e8de6...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...