Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 (endret) Jeg har bokstavligtalt streklepper. Har blitt litt erter for det som liten. Vurderer å ta restyline, men vil ikke ha de store forandringene. Fant dette bildet på nettet som jeg elsket, mannen synes de er fine. Blir det too much tror dere? Altså fra streklepper til disse? Anonymous poster hash: c3bd3...f68 Endret 6. mai 2016 av Sommerfuggel Brudd på opphavsrett
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Jepp, too much. Synes det er too much i utgangspunktet. Ikke veldig, men litt. Om du da også går fra streker til det på bildet vil folk bli veeldig klar over hva du har gjort, og tenker kanskje ikke da på at du har fine lepper f.eks. Anonymous poster hash: 8aded...ac1
Gemini77 Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Og du mener man kan bare sprøyte inn filler slik at man får lepper etter et bilde? Verden fungerer sjeldent slik. Du har ditt utgangspunkt og filleren vil da følge dine lepper. Ser mange som ser helt idiotisk ut men tipper det er mange som har det men som vi ikke er klar over da det er mer naturlig. Selv om jeg personlig aldri ville fylt noe i leppene så ville jeg iallefall startet med mindre for å se an resultatet.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Fine om de er naturlige, men IKKE gå fra streklepper til det der! Anonymous poster hash: 8c9b2...e13
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Jeg har bokstavligtalt streklepper. Har blitt litt erter for det som liten. Vurderer å ta restyline, men vil ikke ha de store forandringene. Fant dette bildet på nettet som jeg elsket, mannen synes de er fine. Blir det too much tror dere? Altså fra streklepper til disse? Anonymous poster hash: c3bd3...f68 For ikke så veldig lenge siden så husker jeg det var en dame som hadde postet inn innlegg her på forumet om at hun hadde tatt Restylane i leppene... Hun hadde tatt bilde av leppene sine, å det er akkurat det samme bilde du har postet ikk 😂 Merkelig Anonymous poster hash: f93ce...60e
Gjest Sommerfuggel Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Hei Hi! Jeg måtte dessverre slette bildet ditt grunnet brudd på opphavsretten. Men legg heller inn link til nettsiden der du fant bildet Sommerfuggel Moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå