Gå til innhold

Dere som har aktivitetsmåler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor aktive viser den at dere har vært på en uke for eksempel? Må dere bevege dere mye for at den skal registrere det som aktivitet?

Jeg synes min på sett og vis er ganske streng. 5 timer husarbeid registreres for eksempel som ca 40 minutter aktivitet. Skrittelleren derimot er mer "gavmild" enn pulsklokka. Til nå i dag viser for eksempel pulsklokka, som jeg har hatt på hele tiden, 10400 skritt, mens aktivitetsmåleren på mobilen har talt 11500 skritt. Klokka angir aktiv tid til 6 timer mens telefonen sier 2 timer. hvordan er utslagene hos dere?

Anonymous poster hash: 9980d...187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min polar registrerer bare aktivitet når jeg beveger armen! Men med pulsbånd registrer den knebøy. Noe den ikke vil gjøre uten bånd med mindre du har registrering på håndleddpuls

Anonymous poster hash: 0271b...4c6

Skrevet

Har også Polar som ikke registrerer rolig rusling som gange, men som oppreist. Er egentlig helt greit, for det å subbe rundt gir jo lite helsegevinst.

Anonymous poster hash: e374d...080

Skrevet

Har også Polar som ikke registrerer rolig rusling som gange, men som oppreist. Er egentlig helt greit, for det å subbe rundt gir jo lite helsegevinst. Anonymous poster hash: e374d...080

Jeg er jo enig i det. Bare litt forvirrende med så ulike resultater av to målinger som ser ut som om det er de er de samme. Det er nok som regel det laveste som er mest fornuftig.

Hvor mange timer aktivitet pleier dere ende på og vet dere hvor mange timer man burde ligge på?

Anonymous poster hash: 9980d...187

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...