Gå til innhold

Navn.


Gjest He1984

Anbefalte innlegg

Gjest He1984

Jeg har en person som jeg synes er råsøt og verdens hyggeligste fyr. I midten av 30 årene. Smiler masse og elsker å prate, ikke særlig sjenert vil jeg tro. Noen som kan se noe på han og meg?! For fremtiden! Meg: 280584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en person som jeg synes er råsøt og verdens hyggeligste fyr. I midten av 30 årene. Smiler masse og elsker å prate, ikke særlig sjenert vil jeg tro. Noen som kan se noe på han og meg?! For fremtiden! Meg: 280584

 

Hei...

Får inn masse varme her..kjærlighet..ser dere lykkelige sammen..får opp mnd. juli..ferie..harmoni.. ser dere vil få det godt sammen..men ser å at dere har litt uenighet  i blant..men at livet vil bli godt ..barn får dere også..får opp to jenter...

bryllup..2019.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest He1984

Hei...

Får inn masse varme her..kjærlighet..ser dere lykkelige sammen..får opp mnd. juli..ferie..harmoni.. ser dere vil få det godt sammen..men ser å at dere har litt uenighet  i blant..men at livet vil bli godt ..barn får dere også..får opp to jenter...

bryllup..2019.

Kan du se om han har barn, om han er helt singel, om han gjør ne spesielt eller sier noe spesielt så jeg kan forstå at han er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se om han har barn, om han er helt singel, om han gjør ne spesielt eller sier noe spesielt så jeg kan forstå at han er interessert?

 

singel uten barn..du vil forstå når han er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest He1984

singel uten barn..du vil forstå når han er der..

Jeg var innom dyrebutikken for å få tak i noe til hunden min, der hvor han jobber. Jeg hadde så god tid, så da ble de snakking og han nevnte samboeren sin.

Så da er det nok ingen mann alikevel som dukker opp i år.

Endret av He1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom dyrebutikken for å få tak i noe til hunden min, der hvor han jobber. Jeg hadde så god tid, så da ble de snakking og han nevnte samboeren sin.

Så da er det nok ingen mann alikevel som dukker opp i år.

 

Kjære deg..Året er ikke omme....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest He1984

Nå er det ikke mange dagene igjen til Juli. Kanskje noen andre har noe koselig å tilføye om kjærligheten og livet mitt fremover? Jeg vil langt unna det vonde som har vært og inn i ett godt liv som deles med en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dårlig ut det her dessverre, du må lete etter andre ting som gjør deg glad.

 

Anonymous poster hash: 05e19...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest He1984

A.. Anonymous poster hash: 0a56b...849

Har jeg møtt han før? Så jeg kanskje finner ut resten av bokstavene i navnet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest He1984

En person har sendt meg venneforespørsel på fb, er det han som jeg kommer til å møte?

Er det han som jobbe i nærheten av der jeg bor?

Er det en mann som er i 40-årene?

 

Noen andre ting som får dere spåere til p se hvem som dukker opp i livet mitt og når han dukker opp?

 

F: 28.05.84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...