Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Valpen hyler og fyren sier at den bare må lære å ikke bite.. Jeg vil hente valpen igjen etter at han hat stått der og hylte i fem minutter men mannen er rasende og mener jeg ikke har peiling og motarbeider han. Jeg kjenner jeg har mest lyst til å gi tilbake valpen hvis det skal være sånn Anonymous poster hash: fdaa6...650
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Valper lærer gjennom naturlige konsekvenser og gode ledere. Ikke ved ignorering og utestengelse. Anonymous poster hash: 9a0d2...79c
Gjest Minnieropptatt Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Hvordan i alle dager lærer valpen å ikke bite ved å være i gangen??
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Be han lese seg opp! Det måtte jeg si til min samboer 😡 Jeg ble kjempesint når han bare reagerte med sinne på valpen. Han roet seg kraftig etter det. Aldri gjort noe slikt igjen. Anonymous poster hash: 7ed0d...ebb
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Fest valpen med selen til bordbeinet i stuen7kjøkkenet. Da er den sammen med dere - og når ikke å bite noen. Når den ikke biter kan den selvfølgelig være løs. Anonymous poster hash: 4f5cf...0f0
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Enig med ene over - be mannen lese seg opp! Uvitenhet kan man gjøre noe med om han selv vil. Fortell mannen i klartekst at han ved sin oppførsel er med på å skape en problemhund. Om mannen ikke setter seg inn i hundepsykologi og -utvikling asap så leverer du heller hunden tilbake før den blir enda mer skadet! Anonymous poster hash: 686d9...8ed
Pobie Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Ville heller brukt en lekegrind i samme rom som dere, der den har egne leker det er greit å tygge på. Valpen skal jo ikke traumatiseres heller. Kan også stappe leker i munnen på den hver gang den biter dere.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 😱😱😱😱😱 Mannen din skaper en problemhund! Stakkars, stakkars valpen! Overhodet ikke greit! Da valpen vår bet, så reagerte vi med å avslutte leken. Hun er nå voksen og er en lydig, rolig og snill hund. Hun har aldri blitt innestengt/utestengt/skreket til/kjeftet på/blitt tatt hardt i. Anonymous poster hash: 80778...854
Elsker livet Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 Han lærer jo ingenting av det, bortsett fra å bli frustrert. Tror han virkelig valpen vet hvorfor han står på gangen. Skal han ta vlpen på gangen når den biter holder det lenge at han er der i 30 sek. om gangen. Etter det husker han ikke hva han gjør der, bortsett fra at han er forvist. Stakkars!
Gjest Antarctica Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Kom dere på et valpekurs. Og gå på det sammen, så kan dere minne hverandre om hva som ble sagt og gjort der.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #12 Skrevet 6. mai 2016 Vet dere eller mannen din hvorfor valper biter? De klør i tennene de og.. Stenger dere en siklende tyggende baby og ute i gangen? Vet du, her må du og mannen skjerpe dere, hvis ikke bør dere levere valpen tilbake! Gå på bibliotket og lån hundebøker, les dere opp i helgen! Sjekk nett og forum etter løsninger og bestill valpekurs! Anonymous poster hash: c8d47...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå