Gå til innhold

Nybakt mor spør....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hva har dere på baby på trilletur nå i Oslo-området? (Baby 9 dager). Og hva har dere over baby i vognen? Takk for svar 😊

Anonymous poster hash: 0a5bb...a51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor ikke i Oslo, så jeg aner ikke været der, men putt nå bare på babyen noen lag med klær og så kan du kle av om du ser det blir for varmt/klamt. Ikke alltid lett å vite hva man skal balle ungene inn i, men det er lettere å kle av om det blir for varmt. Sjekk i nakken om babyen er for varm, er h*n klam og svett trenger h*n å kle av seg litt :) 

Anonymous poster hash: df323...843
Skrevet

Bor rett utenfor Oslo, har også en større baby.

Men hadde tatt på et lag tynn ull evt. bomull. Så en tynnere heldress og lue.

Bruker selv vårpose nå med lammeskinn oppi.

Er det surt kan du legge over et teppe.

Ganske lunt i vogna. Men ta på babyen i nakken innimellom som hun over sier. Ikke på hendene da de ofte er kalde og ikke noe man kan måle etter.

Gratulerer med baby!

Anonymous poster hash: 860dc...20c

Skrevet

Hei Jenny💕gratulerer med baby!

Anonymous poster hash: e321b...91d

Skrevet

I dag er det veldig varmt i Oslo. Samtidig kan det komme et gufs av vind inn i mellom. Her hadde vi saueskinn som underlag, vanlig bomullsbody, bomullsbukser, sokker og lue. Over hadde vi et tykkere bomullsteppe. Hadde en gradestokk i vognen som jeg la ved nakken til baby. Den viste på det varmeste 27 grader. Da snudde jeg og trillet hjem igjen ! Veldig vanskelig å regulere nå i kombinasjon med vårlufta spm kan være litt skummel. Ikke lett å finne en god balanse.

Er det noen som har kjennskap til sommerull fra Janus?

Skrevet

I dag er det veldig varmt i Oslo. Samtidig kan det komme et gufs av vind inn i mellom. Her hadde vi saueskinn som underlag, vanlig bomullsbody, bomullsbukser, sokker og lue. Over hadde vi et tykkere bomullsteppe. Hadde en gradestokk i vognen som jeg la ved nakken til baby. Den viste på det varmeste 27 grader. Da snudde jeg og trillet hjem igjen ! Veldig vanskelig å regulere nå i kombinasjon med vårlufta spm kan være litt skummel. Ikke lett å finne en god balanse.

Er det noen som har kjennskap til sommerull fra Janus?

Ville kanskje ha droppet lammeulla nederst....

Anonymous poster hash: 4390b...0c7

Skrevet

Ville kanskje ha droppet lammeulla nederst....

Sauskinnet mente jeg

Skrevet

Enig! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...