Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Jeg er hetro! En jente jeg kjenner gjennom jobb (jobber ikke sammen nå) har tatt mye kontakt og vi har vel blitt litt venninner.. trodde jeg.. i helgen kysset hun meg og sa hun synes jeg er deilig. Det er bare det at jeg likte det så godt og det kriblet i magen og underlivet på en måte som det aldri har gjort når jeg har kysset menn. Jeg tenker på henne hele tiden nå og har tatt meg i å sende flørtet meldinger til henne. Jeg vet da søren hva jeg holder på med jeg.. Jeg har to barn og kan på ingen måte gå inn i et forhold med henne. Jeg skulle så ønske hun var mann liksom. Vi har det så gøy og fint og hun er så pen og søt.. Uff : / Hva gjør jeg nå da? Dette er jo bare tull.. men det føles som om jeg er virkelig forelsket.. men det føltes ikke sånn før hun kysset meg. Såå vanskelig! Anonymous poster hash: ad2ce...770
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Skjønner ikke hvorfor hun må være mann? Om du liker henne, tenner på henne og vil være sammen med henne.. Hvorfor ikke prøve? Se hvor dette leder an? INGEN skam i å bli forelsket i en jente! Kan sikkert føles litt rart og uvant i begynnelsen, men det er virkelig helt normalt hi Det er ikke tull om du er forelsket. Jeg sier go for it, du taper ingenting på å se hvordan dette fører videre! Anonymous poster hash: 5a7f1...38e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Jeg bare tenker hele tiden på at jeg kan jo ikke være forelsket i henne. Det må være et eller annet rart som skjer. At hun minner meg om noen eller at jeg liker henne så godt som venninne at jeg tror jeg er forelsket, at jeg er forvirret.. ett eller annet. Jeg har aldri vært tiltrukket av jenter, men nå har jeg bare lyst til å kysse henne mer, og kjenne på puppene hennes og.. ja, alt sånt.. men så skulle jeg ønske hun hadde penis! Jeg aner ikke hvordan man har sex med en jente. . Med menn er det så lett. Men med henne må det bli vanskelig tenker jeg da. Og jeg er bare flau og forvirret .. det kommer jo ikke til å gå. Det er sånn når jeg er med henne at hun får meg til å le se fælt, men samtidig gir hun meg en ro. Vanskelig å forklare men jeg synes det er helt nydelig å være sammen med henne. Men er det ikke rart at jeg ikke riktig har tenkt over dette før hun kysset meg da? Vi har hengt ganske mye sammen i nesten tre måneder. Når jeg ser tilbake på det nå har det kanskje vært litt unormalt mye.. Ikke sikkert hun er i teressert i meg da, utover å kysse litt feks.. men jeg tror vel egentlig det når jeg tenker tilbake på hvordan hun har vært, hva vi har snakket om, hvordan hun har massert meg, ordnet med håret mitt osv. Men.. jeg skjønner ikke hvorfor jeg tenker på henne NÅ og ikke før hun kysset meg. 😕😑 Anonymous poster hash: ad2ce...770
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Sikkert bare nytt og spennende Anonymous poster hash: f8b89...7e5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Har du vært lenge singel? Mange damer som opplever lignende, når de har vært lenge singel, spesielt om de ikke har mottatt oppmerksomhet fra menn på en stund, de kan føle at gleden av å bli vist oppmerksomhet, forveksles med å være forelskes, så møter de en mann som gir samme oppmerksomhet, og de innser at "jada, det var slik det var" Men for all del, kanskje du er bifil, men ikke har opplevd en kvinne som henne før nå? Er selv bifil, og kan ha samme reaksjon på kvinner og menn, men var en gang jeg følte at jeg var forelsket i en mann, men det føltes så rart, for det føltes ikke som om han var en jeg hadde forelsket meg i, men det så jeg ikke da, ikke før min nåværende samboer kom inn i bildet. Samboeren vet at jeg er bifil, og tar det greit, men han sier han ikke vil tenke på det om vi går fra hverandre, at ungene skal vokse opp med meg og en stemor på min side.. Ikke fordi han er "homofob" eller noe, men fordi han ikke kjenner noen andre som er bifil/homofil/lesbisk, så han vet ikke helt hvordan det ville gå for seg i helheten, i forhold til ungene. Anonymous poster hash: 583e5...341
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Ta det rolig og se hvor det leder hen! Hvis dere har det så bra sammen er det dumt å kutte ut nå bare fordi hun ikke har en penis! Så ta en dag av gangen, nyt forelskelsen og ta det rolig i utforskelsen! Fortell henne at dette er nytt for deg og at du trenger å ta det rolig, at du er litt forvirret nå men vil se hvordan det utvikler seg. Hvis dette ikke er noe for deg, merker du det fort nok og kan trekke deg da. Ikke press deg selv til å gå for fort frem eller til å avbryte pga ideer du har i hodet ditt! Lykke til! Anonymous poster hash: b9df4...f52
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Har du vært lenge singel? Mange damer som opplever lignende, når de har vært lenge singel, spesielt om de ikke har mottatt oppmerksomhet fra menn på en stund, de kan føle at gleden av å bli vist oppmerksomhet, forveksles med å være forelskes, så møter de en mann som gir samme oppmerksomhet, og de innser at "jada, det var slik det var" Men for all del, kanskje du er bifil, men ikke har opplevd en kvinne som henne før nå? Er selv bifil, og kan ha samme reaksjon på kvinner og menn, men var en gang jeg følte at jeg var forelsket i en mann, men det føltes så rart, for det føltes ikke som om han var en jeg hadde forelsket meg i, men det så jeg ikke da, ikke før min nåværende samboer kom inn i bildet. Samboeren vet at jeg er bifil, og tar det greit, men han sier han ikke vil tenke på det om vi går fra hverandre, at ungene skal vokse opp med meg og en stemor på min side.. Ikke fordi han er "homofob" eller noe, men fordi han ikke kjenner noen andre som er bifil/homofil/lesbisk, så han vet ikke helt hvordan det ville gå for seg i helheten, i forhold til ungene. Anonymous poster hash: 583e5...341 Takk for svar 😊 Jeg har vært singel i snart to år. Et halvt år siden jeg hadde et kort forhold. Det kan hende det er som du sier, at jeg blir "beruset" av oppmerksomheten. Det som vipper meg litt av pinnen er at jeg kjente det så godt i magen da hun kysset meg, og ble egentlig veldig tent, fikk lyst til å fortsette, bli nakne osv.. men det er kanskje fordi det er sånn jeg er vant til når det gjelder menn. Usj, totalt forvirret her - og midt oppi det fikk jeg melding i går med spørsmål om vi ikke skulle ta en ukes ferie sammen i sommer - uten barn. Det er jo sånn venninner kan gjøre og. Det er det som forvirrer meg litt også tror jeg, at skillene er så uklare, jeg vet jo ikke hva hun vil, og enda mindre hva jeg selv vil. Anonymous poster hash: ad2ce...770
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 Jeg har opplevd litt av det samme. Jeg har aldri likt jenter eller tenkt seksuelt på de overhodet, har alltid tenkt meg selv som 100 heterofil. Men så traff jeg en gammel bekjent som er lesbisk, og det slo litt gnister. Jeg og tenkte at det ville være rart å ha sex med henne, men vi har hatt sex flere ganger og der og da så føles det egentlig ganske naturlig. Men det er klart, å ha sex med en jente er noe helt annet enn å sex med en gutt. Jeg har og tenkt flere ganger at så mye lettere alt hadde vært hvis hun var gutt. Nå er "forholdet" vårt (som ikke er noe fast forhold) på gyngende grunn, og det er fordi jeg ikke helt klarer å forsone meg med at kjæresten min skal være jente. Mye fordi familien min aldri vil godta det. Men jeg synes alikevel du skal hoppe i det, men ta det veldig rolig og finne ut hva du tenker. Ikke la henne gå hvis du virkelig liker henne Anonymous poster hash: 26b48...923
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå