Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Var hos ortoptist med eldstejenta i dag, og det ble bestemt at vi skal prøve botox. Har brukt prismebriller siden hun var 6 år, og styrken nå er 4 prismer i hvert brilleglass. Nå ville de ikke gi mer prismer. Har tidligere prøvd å trene opp samsender, uten at det ga resultat. Hun er forresten 15 år. Noen som kan dele erfaringer? Ble resultatet bra? Anonymous poster hash: cc2fb...88c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Var hos ortoptist med eldstejenta i dag, og det ble bestemt at vi skal prøve botox. Har brukt prismebriller siden hun var 6 år, og styrken nå er 4 prismer i hvert brilleglass. Nå ville de ikke gi mer prismer. Har tidligere prøvd å trene opp samsender, uten at det ga resultat. Hun er forresten 15 år. Noen som kan dele erfaringer? Ble resultatet bra? Anonymous poster hash: cc2fb...88c Trene opp samsynet skulle det stå.. Anonymous poster hash: cc2fb...88c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Her vurderte de botox men fikk inntrykk av at dette var noe de brukte etter å ha forsøkt å operere. Min har operert øyet (skjeling når hun ser oppover bare) øyet ble nesten helt bra så enn så lenge vil de ikke prøve botox. Det er jo gift. Anonymous poster hash: 52b67...980
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Er det ikke mye vanligere med bandasje? Anonymous poster hash: 3fd2b...4e8
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Jeg har tatt botox pga dobbeltsyn/skjeling. De vil prøve det før operasjon. Noen dager etter fikk jeg ekstremt dobbeltsyn, klarte ikke å ha begge øyne åpne samtidig. Det var som om du hadde lagt to TVer oppå hverandre og dratt dem litt fra hverandre. Måtte kjøpe meg øyelapp for å kunne klare å gjøre noe hjemme, ble utrolig sliten. Kunne ikke se TV eller lese. Så firlinger istedenfor tvillinger. Var helt grusomt. Klarte nsten ikke å smøre en brødskive en gang. Ble sykemeldt i over tre mnd, kunne ikke kjøre bil. Dobbltsynet ble litt bedre enn før botoxen. Trente også mye med et ark med prikker på. Anonymous poster hash: 35039...e19
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Jeg har tatt botox pga dobbeltsyn/skjeling. De vil prøve det før operasjon. Noen dager etter fikk jeg ekstremt dobbeltsyn, klarte ikke å ha begge øyne åpne samtidig. Det var som om du hadde lagt to TVer oppå hverandre og dratt dem litt fra hverandre. Måtte kjøpe meg øyelapp for å kunne klare å gjøre noe hjemme, ble utrolig sliten. Kunne ikke se TV eller lese. Så firlinger istedenfor tvillinger. Var helt grusomt. Klarte nsten ikke å smøre en brødskive en gang. Ble sykemeldt i over tre mnd, kunne ikke kjøre bil. Dobbltsynet ble litt bedre enn før botoxen. Trente også mye med et ark med prikker på.Anonymous poster hash: 35039...e19 Åh, nå ble jeg enda mer nervøs for henne.. Det er dobbeltsyn hun sliter med, øyelegen kaller det skjult skjeling. Ortoptisten mente at skjelingen er såpass stor at hun vil trenge flere behandlinger. Får håpe hun slipper å gå sånn i flere mnd.. Har du fått botox flere ganger? Hvordan er synet ditt nå? Anonymous poster hash: cc2fb...88c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Her vurderte de botox men fikk inntrykk av at dette var noe de brukte etter å ha forsøkt å operere. Min har operert øyet (skjeling når hun ser oppover bare) øyet ble nesten helt bra så enn så lenge vil de ikke prøve botox. Det er jo gift. Anonymous poster hash: 52b67...980 Så rart.. Her sa de at operasjon var siste utvei. Hun fortalte om fire alternativer; samsynstrening, prismebriller (disse to er allerede testet, uten bedring), botox og operasjon. Hun sa de bare kunne operere noen få ganger, og ville ikke bruke opp de gangene nå. Men hvis ikke botox virker, så blir det operasjon. Så bra datteren din ble bedre! Håper det fortsetter sånn Anonymous poster hash: cc2fb...88c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 Åh, nå ble jeg enda mer nervøs for henne.. Det er dobbeltsyn hun sliter med, øyelegen kaller det skjult skjeling. Ortoptisten mente at skjelingen er såpass stor at hun vil trenge flere behandlinger. Får håpe hun slipper å gå sånn i flere mnd.. Har du fått botox flere ganger? Hvordan er synet ditt nå? Anonymous poster hash: cc2fb...88c Dobbeltsynet er litt bedre, har ikke tatt Botox flere ganger. Var ikke vanlig at det ble så ille etter inj. Var nok bare uheldig. Anonymous poster hash: 35039...e19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå