Gå til innhold

Menssmerter uten mens, hva skjer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sterke mens smerter i går kveld som pleier å være et godt signal på at jeg våkner opp med mens. Et tegn som alltid har vært til å stole på og veldig lett gjenkjennelige smerter..

Men våknet opp uten mens i dag.. Noen som har opplevd det samme ? Hvorfor fikk jeg i såfall vondt hvis det ikke var mens ?

Prøver riktignok å bli gravid, men syns det var rart likevel….

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være et symptom på at du er gravid :)

Skrevet

Jeg hadde det slik første gangen jeg var gravid 😊 Gikk et par dager med tydelige menssmerter uten at mensen kom, så tok da en test når mensen skulle kommet, og den var positiv. Krysser fingre for deg! 😊

Skrevet

Gravid. ?

Anonymous poster hash: 34010...22a

Skrevet

Hadde det likt denne mnd. Er visst 4-5 uker på vei viser det seg..

Anonymous poster hash: 7db35...4fd

Skrevet

Slik har jeg det en gang i blant, uten å være gravid. De gangene jeg har vært gravid har jeg ikke hatt slike smerter.

Anonymous poster hash: 8dcbe...01f

Skrevet

Fikk sånne smerter ved begge graviditetene. Så fikk jeg det på nytt for noen mnd siden og var helt sikker på at dette var ny graviditet og at prevensjonen ikke hadde funket.. Tok en test som heldigvis var negativ. Så for meg har det betydd begge deler...

Anonymous poster hash: 247a8...e32

Skrevet

Skjedde det samme begge gangene jeg ble gravid. Når det er sagt så hadde jeg og har fortsatt stabilt syklusperiode på 28 dager. Derfor skjønte jeg straks at jeg var gravid :)

Anonymous poster hash: f07b4...b4d

Skrevet

Gravid eller eggløsningssmerter...

Anonymous poster hash: 1f357...bf9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...