Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Du inviterer din venninne og barnet hennes i familie- og vennebursdagsfeiring av datteren din (13 årsdag) en søndag ettermiddag. Hun sier hun ikke kan komme fordi hun skal jobbe den dagen. Hun har ikke en jobb der hun må være med helgevakter osv, men skal bare ta igjen noe/forberede noe viktig til uken som kommer og som hun er utrolig stresset for. Hadde dere syntes at det var en dårlig unnskyldning? Anonymous poster hash: 39bb5...4e6
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Så du mener hun skal komme uforberedt til noe viktig i jobbuka som kommer fordi det er viktigere å dra i bursdag? Anonymous poster hash: a14ed...50a
Gjest Stjerneklart Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Nei. Om dette er en venninne som er ærlig og ikke lyver for å slippe unna ting, slik at du ikke tviler på at hun faktisk skal gjøre det hun sier hun skal, så syns jeg det er mye viktigere å komme forberedt på jobb enn en bursdagsfeiring. Ville kanskje tilbudt henne å komme på mandag eller tirsdag på kaffe og restekaker
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Nei, ikke i det hele tatt. Full forståelse for at jobb må prioriteres i hektiske perioder. Anonymous poster hash: 0828e...8bc
Miss Chocolate Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Nei, hadde ikke blitt fornærmet av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Ikke engang om hun selv skulle ha nabofest dagen før? (invitasjonen til bursdagen som du skulle ha kom etter at hun hadde planlagt det selskapet)? Og ikke engang hvis du selv hadde en jobb som var mye mer krevende enn hennes, og du selv så å si alltid kom når hun inviterte til tilsvarende selskaper? HI Anonymous poster hash: 39bb5...4e6
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Det er ikke en unnskyldning, men en legitim grunn. Mye bedre at hun får gjort det hun skal, (og ev. stikker innom på kvelden eller neste dag for å si gratulerer) enn at hun skal sitte i selskapet og tenke på alt hun skulle ha gjort hjemme. Hvem får vel noe ut av det? Hun? Du? Bursdagsbarnet? Anonymous poster hash: 1b1f6...c84
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 Det er omvent ikke sant? Du er venninnen og hun er sur ordi du ikke kommer? Du har en god grunn. Anonymous poster hash: 36084...bef
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 Ikke engang om hun selv skulle ha nabofest dagen før? (invitasjonen til bursdagen som du skulle ha kom etter at hun hadde planlagt det selskapet)? Og ikke engang hvis du selv hadde en jobb som var mye mer krevende enn hennes, og du selv så å si alltid kom når hun inviterte til tilsvarende selskaper? HI Anonymous poster hash: 39bb5...4e6 Bare fordi du har en mer krevende jobb og sånå si alltid kommer til det hu ber deg på, så betyr det at hu skal slippe alt hu har fordi hu har en mindre krevende jobb enn deg? Anonymous poster hash: a14ed...50a
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Det lyser jo rimelig godt gjennom at det er omvendt. Du kan ikke komme, og venninnen din er sur. Uten grunn. Anonymous poster hash: 964e6...e7e
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #11 Skrevet 6. mai 2016 Det er omvent ikke sant? Du er venninnen og hun er sur ordi du ikke kommer? Du har en god grunn. Anonymous poster hash: 36084...bef Jepp, hehe. Jeg er venninnen, men hun som inviterer er overhodet ikke sur. Jeg har ikke sagt det ennå, og gruer meg for å si det. Hun er verdens snilleste, koseligste og greieste, så jeg er bare redd for at hun skal bli lei seg. Hun blir nok hverken sur eller fornærmet. Jeg føler bare at det er en dårlig grunn, når hun selv har det mye mer travelt enn meg vanligvis. Men nå er jeg i en veldig skvis og en stresset situasjon, og jeg har egentlig bare helgen på meg til å komme i mål. :-( Anonymous poster hash: 39bb5...4e6
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #12 Skrevet 6. mai 2016 Jepp, hehe. Jeg er venninnen, men hun som inviterer er overhodet ikke sur. Jeg har ikke sagt det ennå, og gruer meg for å si det. Hun er verdens snilleste, koseligste og greieste, så jeg er bare redd for at hun skal bli lei seg. Hun blir nok hverken sur eller fornærmet. Jeg føler bare at det er en dårlig grunn, når hun selv har det mye mer travelt enn meg vanligvis. Men nå er jeg i en veldig skvis og en stresset situasjon, og jeg har egentlig bare helgen på meg til å komme i mål. :-( Anonymous poster hash: 39bb5...4e6 Er jo bare å si det som det er. Folk med litt vett innenbords skjønner det :-) Anonymous poster hash: a14ed...50a
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #13 Skrevet 6. mai 2016 Jepp, hehe. Jeg er venninnen, men hun som inviterer er overhodet ikke sur. Jeg har ikke sagt det ennå, og gruer meg for å si det. Hun er verdens snilleste, koseligste og greieste, så jeg er bare redd for at hun skal bli lei seg. Hun blir nok hverken sur eller fornærmet. Jeg føler bare at det er en dårlig grunn, når hun selv har det mye mer travelt enn meg vanligvis. Men nå er jeg i en veldig skvis og en stresset situasjon, og jeg har egentlig bare helgen på meg til å komme i mål. :-( Anonymous poster hash: 39bb5...4e6 Det går nok helt fint! Men si det så fort som mulig. Er verre om du venter til søndag for så å avlyse. Spiller ingen rolle hvem som har mest krevende jobb. Anonymous poster hash: 0828e...8bc
Gjest Antarctica Skrevet 6. mai 2016 #14 Skrevet 6. mai 2016 Hvis det gjaldt en 13-årsdag ville jeg ikke ha blunket.
*Miss Marple* Skrevet 6. mai 2016 #15 Skrevet 6. mai 2016 Ikke engang om hun selv skulle ha nabofest dagen før? (invitasjonen til bursdagen som du skulle ha kom etter at hun hadde planlagt det selskapet)?Og ikke engang hvis du selv hadde en jobb som var mye mer krevende enn hennes, og du selv så å si alltid kom når hun inviterte til tilsvarende selskaper? HI Anonymous poster hash: 39bb5...4e6 Nei, ikke engang da hadde jeg kommet på å bli fornærmet over ar noen takker nei til et bursdagsselskap.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #17 Skrevet 6. mai 2016 Jeg hadde blitt skuffet, men ikke sur. Datteren min ville blitt veldig skuffet. Anonymous poster hash: a706a...687
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #18 Skrevet 6. mai 2016 Ikke engang om hun selv skulle ha nabofest dagen før? (invitasjonen til bursdagen som du skulle ha kom etter at hun hadde planlagt det selskapet)? Og ikke engang hvis du selv hadde en jobb som var mye mer krevende enn hennes, og du selv så å si alltid kom når hun inviterte til tilsvarende selskaper? HI Anonymous poster hash: 39bb5...4e6 Nei, nei, nei og atter nei. Det er virkelig ikke noe å bli fornærmet for. Helt adekvat unnskyldning. Anonymous poster hash: f5a6c...82f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå