Gå til innhold

Venninne som kutter en ut pga ny kjæreste ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rett og slett skuffet over henne! Vi har kjent hverandre i mange år, og de siste årene har vi fått ganske god kontakt. Hun møtte en fyr og kontakten ble så og si fraværende. Så ble det slutt, og vi begynte å møtes et par - tre ganger i uken, som regel for å trene sammen. Så ble hun sammen typen igjen og nok en gang er all kontakt borte! 😔

Anonymous poster hash: 36581...947

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er voksenlivet. En kan ikke være like mye sammen med venninner når en har kjæreste. Er en gode venninner, så møtes en når en kan. Altså innimellom.

Når en feks møter mannen i sitt liv, så må en jo bruke tid på å bli kjent.

Anonymous poster hash: 3680b...018

Skrevet

Veldig vanlig! Jeg ville gitt venninnen rom og tid til å utvikle forholdet sitt. Dere kan da treffes sjeldnere og litt innimellom uten å bli uvenner?

Anonymous poster hash: 3ce9d...f69

Skrevet

Det er ikke så ferskt det forholdet. De var sammen i ett år før det var slutt et par mnd og de ble sammen igjen

Anonymous poster hash: 36581...947

Skrevet

Selvom forholdet ikke er ferskt er det vanlig :) voksen livet har ikke rom og tid til å henge med venner hver dag

Anonymous poster hash: cc253...d7a

Skrevet

Gi henne tid. I vår venninnegjeng har vi regler for slikt. 🙊

Vi får lov å være nyforelsket og melde avbud til avtaler i 6 måneder hvis vi ønsker. Etter det må vi tilbake til virkeligheten.

Vi treffes en gang i måneden og noen av oss trener en gang i uka.

Vennskap må også pleies.

Denne regelen fungerer fint og etter 6 måneder blir vi strenge med hverandre.

Anonymous poster hash: 5c338...43b

Skrevet

Du er vel ikke nødvendigvis kuttet ut. Hun har bare ikke like mye tid til deg som tidligere.

Jeg har vært gift i mange år og har aldri i verden tid til å møte ei bestemt venninne 2-3 ganger hver uke.......

Anonymous poster hash: 64a4f...609

Skrevet

Det har skjedd meg også. Venninne som alltid finner sjalu og kontrollerende typer og som dermed nekter henne å være sammen med meg.

Det er faktisk en sorg hver gang jeg "mister" henne. Skjedd bare to ganger da. Vi har alltid vært nære venninner. Nå har hun fått barn og giftet seg, og har nesten helt kuttet ut alle sine venner. Nå er hun vel borte for alltid....

Anonymous poster hash: 53a81...509

Skrevet

Det skjedde her også. Hun kuttet ut oss alle sammen. 5år etterpå kom hun krypende og tok masse kontakt igjen men dessverre for henne var det altfor sent. Ingen av oss som gidder å møte henne. Møtes vi tilfeldig ok men utover det er det for sent.

Anonymous poster hash: 3b333...301

Skrevet

Kommer litt ann på hva som er grunnen... Om typen er kontrollende og nekter henne å være med andre enn ham eller om jobb og hverdag rett og slett spiser opp tida.

At jobb og hverdag er den store tidstyven er noe en bare må leve med når en har blitt voksen. Men selvsagt må en klare å finne tid til venner inni mellom.

Anonymous poster hash: 45a2a...730

Skrevet

Det har skjedd meg også. Venninne som alltid finner sjalu og kontrollerende typer og som dermed nekter henne å være sammen med meg.

Det er faktisk en sorg hver gang jeg "mister" henne. Skjedd bare to ganger da. Vi har alltid vært nære venninner. Nå har hun fått barn og giftet seg, og har nesten helt kuttet ut alle sine venner. Nå er hun vel borte for alltid....

Anonymous poster hash: 53a81...509

Har også ei sånn. Hun ser kontrollerende adferd som en kjærlighetserklæring. 

Anonymous poster hash: 15975...c21

Skrevet

det tror jeg er helt vanlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...