Gå til innhold

Hva er ditt beste tips for å ikke bli fyllesyk :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på fest i kveld. Har ikke så lyst, for dagen i morgen blir jo helt ødelagt. Pleier både spise og drikke masse vann før jeg legger meg, men det hjelper lite.

Anonymous poster hash: 6bb09...563
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste tipset er å drikke alkoholfritt :)

Skrevet

Ikke drikk så mye! ;D

Anonymous poster hash: 59d94...8ac

Skrevet

For et glass med alkohol du drikker, drikk et glass vann. Hjelper lite å kun drikke masse vann før du legger deg. Og ikke bland mye forskjellig og ikke drikk alt for mye.

Skrevet

Ta en zyrtec med et glass vann før du legger deg. Funker kjempebra!

Anonymous poster hash: 8a2f2...70e

Skrevet

HI her: 

Hehe ;) Høres jo ut som den drankeren :D Drikker ikke mye, max 3 glass vin i løpet av en kveld. Koser meg... Liker typisk de vinene med mye garvesyre... må liksom drikke noe jeg synes er GODT!!! :D 

SKal prøve Zyrtec... tror du Cetricin funker like bra? 

Anonymous poster hash: 6bb09...563
Skrevet

Drikk ett glass vann for hvert glass vin. Få i deg noe fett før du legger deg og VANN, viktig med vann :)

Anonymous poster hash: e93c8...5af

Skrevet

Man blir vel ikke skikkelig fyllesjuk av tre glass vin..? Du reagerer kanskje på garvesyra, det er det ikke så mye å gjøre med, annet enn å drikke vin med mindre garvesyre ;)

Anonymous poster hash: 24bbb...d3e

Skrevet

Ta en zyrtec med et glass vann før du legger deg. Funker kjempebra!

Anonymous poster hash: 8a2f2...70e

Det er bare idiotisk.

Anonymous poster hash: 4f65d...856

Skrevet

Man blir vel ikke skikkelig fyllesjuk av tre glass vin..? Du reagerer kanskje på garvesyra, det er det ikke så mye å gjøre med, annet enn å drikke vin med mindre garvesyre ;)

Anonymous poster hash: 24bbb...d3e

Jeg kan bli det. Enkelte ganger tåler jeg rett og slett ikke rødvin. Kan dele en flaske med mannen min på en lørdagskveld og ikke bli i nærheten av å bli beruset. Likevel kan kroppen min oppføre seg som om den har omgangssyken dagen etter. Andre ganger, går det helt bra. Det tryggeste for meg er derfor å holde meg unna rødvin, selv i små mengder. Blir aldri fyllesyk av øl, hvitvin eller muserende. Sprit drikker jeg ikke.

Skrevet

Prøv å finn noe annet du liker? Jeg og mine venninder ble overrasket over hvor lite musserende vin hang i dagen etter.

Vi hadde kjole og boblekveld,- og jeg var på jobb dagen etter kl 0700. Vi hadde med en flaske foretrukket musserende hver, vi delte alle flaskene, og det var altså en flaske på hver. Nå varierte alkoholprosenten mellom 8 og 12 %,- vi ble "fin på boblende vin",- kjempemoro, spiste litt jordbær og spekeskinke og annet lettere snack,- og dagen etter var vi alle friske og raske. Gav vel oss rett før midnatt....Og vi var i seng mellom 0130 og 0230 alle sammen. VI er ikke de som drikker "Musserende" til vanlig. VI liker det, men en velkomstdrikk er ofte nok,- men hadde lyst til å finne på noe annet. Og vi har gjentatt suksessen!

Ellers er hvitvin svakere på alkohol, og snillere til hodet enn rødvin...Hvis du liker det. Spør på en god, drikkbar hvitvin på polet,- vil tro du kan få noe godt da :) Fortelle gjerne at du foretrekker rødvin,- utrolig hva de har kunnskap om på polet, så vil tro de kan finne en hvitvin som da vil falle i din ellers rødvin elskende smak..

Anonymous poster hash: c2333...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...