Gå til innhold

Gravid og soppinfeksjon i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 26, og har siste dagene begynt å klø nedentil. Nå når jeg skulle på so før jeg skulle legge meg kom det litt friskt blod på papiret, ikke sånn at jeg ble bekymret.. Men det var som om det var et lite sår der. Så er jeg rød og tydelig irritert der nede.. Det kan jo vell ikke være annet enn sopp?

Må jeg til legen for å få dette påvist? Eller kan jeg kjøpe canesten på apoteket og kjøre på en kur?

Er selvfølgelig borte på reise denne langhelgen, så har ikke mulighet til å reise til mitt lokale legekontor..

Anonymous poster hash: 99b5a...4fe

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Prøv reseptfrie melkesyreprodukter først, kanskje? Det finnes litt forskjellig på apoteket, og det kan jo være bare en liten ubalanse som har sluppet soppen til.

Skrevet

Samme situasjon her. Prøvde først melkesyretabletter uten at det hjalp stort. Jordmor sa det bare var å bruke canesten når man kjenner igjen symptomene på soppinfeksjon (bare ikke bruk innføringshylsen, men fingeren)

Skrevet

Takk for svar

Anonymous poster hash: 99b5a...4fe

Skrevet

Bare bruk canesten vagiatorie+ krem. Men ikke bruk innføringshylsen.

En kan bruke canesten under graviditet.

Anonymous poster hash: 15c85...428

Skrevet

Jeg får sopp hele tiden nå som jeg er gravid.. Veldig plagsomt. Klør og svir litt. Men merker det mest på at utfloden blir helt tykk og hvit. Canesten tablett og smøre krem 4-5 dager hjelper!

Anonymous poster hash: 56132...3d4

Skrevet

Vask deg med eddik vann. Det gjør jeg regelmessig og har ikke hatt sopp eller uvi siden jeg oppdaget at dette funket I 2012 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...