Gå til innhold

Lavkarbo eller ketolyse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er der likt?

Nei jeg har ingen peiling :P

Driver og forbereder meg til mandag.

 

Anonymous poster hash: b0447...deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lavkarbo kan være opp til 150g karbohydrater til dagen.

Ketolyse er under 15g karbohydrater til dagen.

Skrevet

Lavkarbo kan være opp til 150g karbohydrater til dagen.

Ketolyse er under 15g karbohydrater til dagen.

Oj. Takk for svar.

Har du prøvd noen av delene eller begge kanskje?

Trenger og ned mye men vil det skal gå fort. Føler det hjelper på motivasjon da :)

 

 

 

Anonymous poster hash: b0447...deb

Skrevet

Ketolyse anbefales helst for de som skal gå ned mye



Anonymous poster hash: b35d7...bea
Skrevet

 

Ketolyse anbefales helst for de som skal gå ned mye

 

Anonymous poster hash: b35d7...bea

Jeg skal ned mye. Over 30kg. Huff

 

Anonymous poster hash: b0447...deb

Skrevet

Jeg skal ned mye. Over 30kg. Huff

 

Anonymous poster hash: b0447...deb

Da burde ketolyse passe deg bra hvis du klarer å holde deg til så strengt karboinntak

 

Anonymous poster hash: b35d7...bea

Skrevet

 

Da burde ketolyse passe deg bra hvis du klarer å holde deg til så strengt karboinntak

 

Anonymous poster hash: b35d7...bea

Så strengt? Jeg prøver og Google men finner bare ting fra 2011/2012. Leste om det før men trodde ikke det var så langt tilbake i tid.

Er det en vanskelig "diett" og holde?

Faller man fort inn i det så det går lettere?

Vil ikke ha nok en skuffelse. Vil virkelig klare dette nå.

 

 

Anonymous poster hash: b0447...deb

Skrevet

Det er ikke vanskelig dersom man går inn for det. Jeg har prøvd begge deler og får best resultater på ketolysekuren.

 

Du kan melde deg inn på en Facebook side som heter lavkarbogruppen lukket dersom du har mulighet. Her finnes masse hjelp og oppskrifter og informasjon.

Ellers har du lavkarbo forum også, på nettet.

 

Du bør lese deg litt opp før du starter. Det kan du eks gjøre på ketolyse.no.

 

Masse, masse god mat. Jeg skal leve på lavkarbo resten av livet. Håper jeg når målet og kan legge meg på litt høyere karbohydratinntak enn ketolyse etterhvert da 😊

Skrevet

Det er ikke vanskelig dersom man går inn for det. Jeg har prøvd begge deler og får best resultater på ketolysekuren.

 

Du kan melde deg inn på en Facebook side som heter lavkarbogruppen lukket dersom du har mulighet. Her finnes masse hjelp og oppskrifter og informasjon.

Ellers har du lavkarbo forum også, på nettet.

 

Du bør lese deg litt opp før du starter. Det kan du eks gjøre på ketolyse.no.

 

Masse, masse god mat. Jeg skal leve på lavkarbo resten av livet. Håper jeg når målet og kan legge meg på litt høyere karbohydratinntak enn ketolyse etterhvert da 😊

Tusen takk for svar :)

Jeg skal sjekke det ut.

Satser på at det går denne gangen.

Blir jo bare større og større for hver gang man failer en diett.

 

 

Anonymous poster hash: b0447...deb

Skrevet

Ja kjenner alt for godt til det dessverre 😕

 

Lykke til!! 😊😊

Skrevet

Tusen takk! 😀

Bare et spørsmål til :P

Får man bare kjøpt det man trenger til ketolyse på nett?

 

Anonymous poster hash: b0447...deb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...