Gå til innhold

Hva tror dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på en dating side. Skrev til en mann. Hei! Fine bilder. :) Ser han har lest dette, men ikke svart noe. Tenker dere han ikke likte meg og derfor ikke svarer?

Anonymous poster hash: 4605e...f7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være tusen grunner! Kanskje han har kontakt med mange og ikke har tid til neste før han har funnet ut av den/ de han har kontakt med / dater nå?

Anonymous poster hash: 2d98c...e0c

Skrevet

Han spiller nok HTG ;)

Anonymous poster hash: ef871...279

Skrevet

Jesus.

Hvorfor skriver du det?

Skrevet

Første gang jeg har henvendt meg til en.Blir litt usikker.

Kanskje dere synes det er tåpelig?

Skrevet

Han er vel enkelt og greit uinteressert. Det finnes nok mange andre som er interessert. :)

Anonymous poster hash: ff717...dc6

Skrevet

Jesus.

Hvis det var Jesus er det ikke rart han ikke svarte. Han er nok temmelig opptatt idag siden det er Kristi Himmelfart. Kanskje han svarer imårra om det er wifi\4G der oppe. 

Skrevet

Hvis det var Jesus er det ikke rart han ikke svarte. Han er nok temmelig opptatt idag siden det er Kristi Himmelfart. Kanskje han svarer imårra om det er wifi\4G der oppe.

😂😂😂😂 dævver!

Anonymous poster hash: 3cef0...bce

Skrevet

Kan være hvilken som helst grunn til at han ikke har svart, at han ikke er interessert kan være en av dem.

Anbefaler deg å skrive litt mer. Du ønsker et svar fra ham. Hva mer skal han skrive enn "takk"? Ev. kan han skrive "fine bilder du også". Da begynner dere med siruptreg kommunikasjon.

Du ønsker et svar fra ham - men du har gitt ham svært lite å svare på. Ikke overlat til ham å sette igang kommunikasjonen. Kommenter hva han har skrevet i profilen, spør ham om noe.

Understreker at dette bare er min personlige mening. Jeg har mange ganger opplevd lignende dialoger på nettdating:

- Hei! :)

- Hei?! :)

- Søt du er :)

- Takk for det. :)

... Det er ofte menn som skriver lite om seg selv, kanskje har få eller ingen bilder av seg selv i tillegg. Meg mister de allerede ved "Hei". En mann må fenge meg litt mer enn som så, han må vise at han er litt mer interessert i å bli kjent med meg - ikke bare utseendet mitt.

Jeg vet det er flere som synes bare et hei er en grei måte å starte en samtale, men jeg har tilgode å få greie samtaler med de som starter slik, så jeg har bare begynt å ignorere de fleste som skriver så kort uten å hverken fortelle noe om seg selv, kommentere noe jeg har skrevet eller spørre om noe. For meg viser det lite interesse. Min erfaring har vært at menn som åpner slik har vanskeligheter med å kommunisere ellers også. Jeg vet at det er noen som gjør det fordi de er usikre og kanskje beskjedne, men de jeg har gitt en sjanse, de har bare hatt problemer med kommunikasjon, og det er jo ikke en mann for meg.

Men mine meninger betyr lite. Tenk gjennom hvordan du selv ønsker at en mann skal ta kontakt med deg, hvordan han/du skal få i gang en samtale. Det er lettere å svare noen som gir litt mer av seg selv og som gjerne spør om noe konkret også :)

Alt det sagt - synes det er bra at du tar kontakt med menn du finner interessante og sender melding først! :)

Anonymous poster hash: eeddc...4fe
Skrevet

Hvordan kan han like eller mislike deg etter tre ord?

Anonymous poster hash: f65ee...2c3

Skrevet

Kan være hvilken som helst grunn til at han ikke har svart, at han ikke er interessert kan være en av dem.

Anbefaler deg å skrive litt mer. Du ønsker et svar fra ham. Hva mer skal han skrive enn "takk"? Ev. kan han skrive "fine bilder du også". Da begynner dere med siruptreg kommunikasjon.

Du ønsker et svar fra ham - men du har gitt ham svært lite å svare på. Ikke overlat til ham å sette igang kommunikasjonen. Kommenter hva han har skrevet i profilen, spør ham om noe.

Understreker at dette bare er min personlige mening. Jeg har mange ganger opplevd lignende dialoger på nettdating:

- Hei! :)

- Hei?! :)

- Søt du er :)

- Takk for det. :)

... Det er ofte menn som skriver lite om seg selv, kanskje har få eller ingen bilder av seg selv i tillegg. Meg mister de allerede ved "Hei". En mann må fenge meg litt mer enn som så, han må vise at han er litt mer interessert i å bli kjent med meg - ikke bare utseendet mitt.

Jeg vet det er flere som synes bare et hei er en grei måte å starte en samtale, men jeg har tilgode å få greie samtaler med de som starter slik, så jeg har bare begynt å ignorere de fleste som skriver så kort uten å hverken fortelle noe om seg selv, kommentere noe jeg har skrevet eller spørre om noe. For meg viser det lite interesse. Min erfaring har vært at menn som åpner slik har vanskeligheter med å kommunisere ellers også. Jeg vet at det er noen som gjør det fordi de er usikre og kanskje beskjedne, men de jeg har gitt en sjanse, de har bare hatt problemer med kommunikasjon, og det er jo ikke en mann for meg.

Men mine meninger betyr lite. Tenk gjennom hvordan du selv ønsker at en mann skal ta kontakt med deg, hvordan han/du skal få i gang en samtale. Det er lettere å svare noen som gir litt mer av seg selv og som gjerne spør om noe konkret også :)

Alt det sagt - synes det er bra at du tar kontakt med menn du finner interessante og sender melding først! :)

Anonymous poster hash: eeddc...4fe

Takker for tips. Ser hva du mener. Jeg er ikke så inne på dette og føler meg litt sårbar når det er jeg som tar kontakt. Kanskje derfor jeg var kort. Og når jeg ser han ikke svarer er jeg nesten glad for det.

Skrevet

Hvordan kan han like eller mislike deg etter tre ord?

Anonymous poster hash: f65ee...2c3

Ser hva du mener, men gjerne ikke interessant nok da siden han ikke svarer. :)

Skrevet

Du kommer til å oppleve det der mange mange ganger, hvis du skal nettdate. Bare å bli vant til det

Skrevet

Du kommer til å oppleve det der mange mange ganger, hvis du skal nettdate. Bare å bli vant til det

Takk for tips. Må vel det ja. ;)

Skrevet

Syns du skal skrive det vi gjorde i 4.klasse: "har jeg sjans på deg?"

Anonymous poster hash: 4ad4b...00a

Skrevet

Syns du skal skrive det vi gjorde i 4.klasse: "har jeg sjans på deg?"

Anonymous poster hash: 4ad4b...00a

Ja, sant. Bra tips du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...