Gå til innhold

Jul i Disneyland


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i Disneyland Paris rundt jul? (under juletiden, nov-januar) er det mye folk? Er det så koselig som det ser ut?

 

Anonymous poster hash: a7e7c...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært der en gang i november og en gang midt i desember. Det er mye folk. Hotellene er stort sett fulle. Jeg syns det er veldig koselig når de har pyntet til jul. Får veldig julestemning :)

Skrevet

Er karusellene åpne i julen?

Skrevet

Ååå ser for meg at det er ordentlig koselig der i desember😍

 

Anonymous poster hash: 8e834...d45

Skrevet

Det aller meste er åpent i jula og.

 

Anonymous poster hash: 5756f...1b7

Skrevet

Det drømmer jeg om og. Elsker Disney, og elsker julen. Så det måtte være det ultimate for meg. Men største barnet nekter å bli med dit nå, vi har vært der 3 ganger før, men ikke i julen.



Anonymous poster hash: 972ac...df7
Skrevet

Ville heller ORLANDO i steden for.



Anonymous poster hash: 30260...084
Skrevet

Disney er magisk i julen, enten man er i Paris, i Anaheim eller i Orlando (eller Tokyo eller Shanghai for den del:))

 

MEN: det er enormt mye folk, flere av parkene er så fulle at man står som 'sild i tønne', og ofte vil man stenge utpå formiddagen slik at man ikke slipper inn flere (reach capacity).

 

Personlig synes jeg det blir altfor mye folk, man får ikke kjørt karuseller med mindre man vil bruke mesteparten av dagen på p stå i kø, det eer vanskelig å finne steder å sitte, å finne et sted å spise er nærmest håpløst etc.

 

Anonymous poster hash: 0c6a0...90e

Skrevet

Er det mye folk i begynnelsen av sesongen? Første "julehelgen" rundt 11.nov?

 

Hvor kjøper man fast-track, og hvor mye dyrere er det enn vanlig billett?

 

Vi har vært der i høstferien, og da var det ikke så ille med folk.

 

Anonymous poster hash: a7e7c...6de

Skrevet

hadde i alle fall tatt paris :)

Skrevet

Jeg har vært i Disneyland Paris første julehelgen. Var så klart en del mennesker, men langt unna noe sild i tønne. Ut fra køsystemene til karusellene så det tvert i mot ut til å være ganske lite folk (i den grad det noen gang er lite folk i Disneyland). Det lengste vi sto i kø var 45 minutter, men på de fleste karusellene var det mye mindre. Vi var megauheldige med været alle dagene, kanskje det var årsaken.

 

For øvrig var det fantastisk stemning der med juletema, det anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...