Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Til en liten baby anno 2016? Margot Mathilde, er det en pen kombo? Anonymous poster hash: 90f2a...a66
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Liker godt Margot, men ikke Mathilde, og i alle fall ikke komboen.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 Gjetter at Margot er oppkalling. Ikke et navn jeg selv ville valgt, men jeg hadde syntes det var et koselig navn på andres barn. Margot Mathilde syntes jeg ikke var så bra kombinasjon. Det er for mange like bokstaver i navnene til at det klinger bra. Anonymous poster hash: 27b86...64c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Skrevet 5. mai 2016 Margot er fint. Kan sikkert venne meg til kombinasjonen. Anonymous poster hash: 8f2e7...b7c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #5 Skrevet 5. mai 2016 Margot er en gammel dame..... Hadde aldri kalt barnet mitt det. Men heldigvis har vi alle forskjellig smak! Anonymous poster hash: 27d4f...467
MammantilNurket Skrevet 5. mai 2016 #6 Skrevet 5. mai 2016 Margot er stilig. Mathilde er også fint, men jeg ville ha styrt unna - det er sååå mange som kaller barna sine det for tiden, Jeg synes kanskje Margot er litt "hardt". Hva med Margaux - uttales "Margååå" ... ?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #8 Skrevet 5. mai 2016 Margot er stilig. Mathilde er også fint, men jeg ville ha styrt unna - det er sååå mange som kaller barna sine det for tiden, Jeg synes kanskje Margot er litt "hardt". Hva med Margaux - uttales "Margååå" ... ? Margaux er ihvertfall hardt! Ihvertfall på et norsk barn. Og det får meg bare til å tenke på Michelinrestauranten som gikk konk 🙈 Anonymous poster hash: 90f2a...a66
Gjest Antarctica Skrevet 5. mai 2016 #10 Skrevet 5. mai 2016 Margot alene er veldig fint. Hvordan uttaler dere det? For meg er det naturlig å lese det på "fransk", dvs uten T, men mange sier det kanskje med.
Gjest Antarctica Skrevet 5. mai 2016 #11 Skrevet 5. mai 2016 Margot er stilig. Mathilde er også fint, men jeg ville ha styrt unna - det er sååå mange som kaller barna sine det for tiden, Jeg synes kanskje Margot er litt "hardt". Hva med Margaux - uttales "Margååå" ... ? Altså... Margaux er vel en vintype?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #12 Skrevet 5. mai 2016 Margot alene er veldig fint. Hvordan uttaler dere det? For meg er det naturlig å lese det på "fransk", dvs uten T, men mange sier det kanskje med. Samme her, uttaler ikke T'en. Mannen derimot uttaler den. Han er fra Nord-Vestlandet om det kan ha noe å si HI Anonymous poster hash: 90f2a...a66
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #13 Skrevet 5. mai 2016 Jeg uttaler det Margått. Synes navnet er i samme kategori som Ågot, Gunda og Gunvor. Altså ikke et navn jeg hadde vurdert engang. Mathilde er jo fint, gå for Mathilde 😉😊 Anonymous poster hash: cda1c...74e
Ophiophagus Hannah Skrevet 5. mai 2016 #14 Skrevet 5. mai 2016 Synes det er fint - uttaler det uten "t". Men likte ikke Margot Matilde.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #15 Skrevet 5. mai 2016 Jeg uttaler det Margått. Synes navnet er i samme kategori som Ågot, Gunda og Gunvor. Altså ikke et navn jeg hadde vurdert engang. Anonymous poster hash: cda1c...74e Samme her; Margått Anonymous poster hash: 27d4f...467
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #16 Skrevet 5. mai 2016 Margot er stilig. Mathilde er også fint, men jeg ville ha styrt unna - det er sååå mange som kaller barna sine det for tiden, Jeg synes kanskje Margot er litt "hardt". Hva med Margaux - uttales "Margååå" ... ? Du prøver for hardt, MTN.. Hi; jeg syns Margot og Mathilde er fine, men jeg syns ikke de passet så got sammen.. Men et annet alternativ er Margit.. Margit Mathilde klinger bedre, syns jeg, men de blir kanskje for like? Anonymous poster hash: 5e89c...086
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #17 Skrevet 5. mai 2016 Du prøver for hardt, MTN.. Hi; jeg syns Margot og Mathilde er fine, men jeg syns ikke de passet så got sammen.. Men et annet alternativ er Margit.. Margit Mathilde klinger bedre, syns jeg, men de blir kanskje for like?Anonymous poster hash: 5e89c...086 Men herregud da.. Her ble det mye feil Got= godt, og Margit og Mathilde er fine NAVN! Gikk litt fort i svingene her Anonymous poster hash: 5e89c...086
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #18 Skrevet 5. mai 2016 Margot er kult. Men må stå alene. Jeg begynner å bli litt trøtt så jeg tolket det som at hun som skal hete Margot, må stå alene 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: f977d...208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå