Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Blir dere plutselig utmattet? Idag har jeg hatt en slik dag..Har ikke særlig vondt nå heldigvis..Men etter frokost idag ble jeg så slapp at jeg orka ingenting..Gikk over etter ett par timer,og så kom det igjen etter middagen.Tok da en sykkeltur og det ble borte igjen..Nå etter at minste er lagt så ble jeg slapp igjen og så trøtt...Samtidig som jeg blir så slapp så blir jeg tungpustet..Sliter med muskler i brystet så regner med at det er de som krøller,for gjør vondt å massere mellom ribbeina. Anonymous poster hash: 15141...3b5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Jeg er mye utmattet.. Det er fryktelig slitsomt!! For meg så funker det å trene på morningen, men det er ikke så lett nå som jeg har barn :/ Anonymous poster hash: 50311...ddb
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 Jeg er mye utmattet.. Det er fryktelig slitsomt!! For meg så funker det å trene på morningen, men det er ikke så lett nå som jeg har barn :/ Anonymous poster hash: 50311...ddb Er du tungpustet også? Hi Anonymous poster hash: 15141...3b5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Skrevet 5. mai 2016 Jeg er sånn, men har ikke fibromyalgi. Anonymous poster hash: 0c5d5...b5b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #5 Skrevet 5. mai 2016 Jeg har fibromyalgi og to andre revmatiske sykdommer. Jeg sliter veldig med utmattelse. Stresser jeg eller er opptatt med noe som krever full konsentrasjon så slår ofte utmattelsen til. I flere år hadde jeg det sånn at jeg klarte meg på jobb fra 8-16 ved å presse meg selv, men da "rullegardina" fikk ned i det jeg gikk ut fra jobben. Hadde heldigvis ikke lang vei hjem. Satte på en vaskemaskin, kollapset på sofaen, spiste middag som mannen lagde og kollapset igjen. Sto opp sent på kvelden, hang opp tøy og la meg til å sove igjen i senga. Nå et jeg arbeidsledig og har innsett at det livet jeg levde før ikke var bra. 10 åringen min sier han liker å ha en våken mamma som orker å se en film med han uten å sovne, en mamma som han får pratet med og en mamma som ikke er totalt utslitt. Men kjenner jo at de dagene jeg har vært til fysio og trent eller har vært en tur på senteret, så er det sofaene som gjelder noen timer etterpå. Anonymous poster hash: 1938d...266
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #6 Skrevet 5. mai 2016 Blir dere plutselig utmattet? Idag har jeg hatt en slik dag..Har ikke særlig vondt nå heldigvis..Men etter frokost idag ble jeg så slapp at jeg orka ingenting..Gikk over etter ett par timer,og så kom det igjen etter middagen.Tok da en sykkeltur og det ble borte igjen..Nå etter at minste er lagt så ble jeg slapp igjen og så trøtt...Samtidig som jeg blir så slapp så blir jeg tungpustet..Sliter med muskler i brystet så regner med at det er de som krøller,for gjør vondt å massere mellom ribbeina. Anonymous poster hash: 15141...3b5 Jeg har ikke fibromyalgi, men revmatiske diagnoser med lignende symptombilde, pluss en del annet. Kjenner godt igjen fatigue-symptomene dine, samt Tung pust og muskelsmerter. Hos meg vedvarer det i lengre perioder da. Sykkeltur på en slik dag er helt uaktuelt😉 Anonymous poster hash: bd67c...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå