Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Er gravid og vet ikke om jeg skal beholde eller fjerne det. Beholder jeg blir det kluss i studiet jeg nettopp startet med. Jeg har to unger og er egentlig fornøyd med det. Synes det er så deilig at minste endelig er litt større (2 år). Fjerner jeg vil jeg og søke sterilisering. Vil aldri utsette kroppen for flere graviditeter eller aborter igjen. Dette er super vanskelig og jeg vil bestille time til abort og heller velge å snu i døra om vi beholder. Samboer sier det er opp til meg, men problematisk grunnet studiet.. Anonymous poster hash: 821a2...4a3
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Er gravid og vet ikke om jeg skal beholde eller fjerne det. Beholder jeg blir det kluss i studiet jeg nettopp startet med. Jeg har to unger og er egentlig fornøyd med det. Synes det er så deilig at minste endelig er litt større (2 år). Fjerner jeg vil jeg og søke sterilisering. Vil aldri utsette kroppen for flere graviditeter eller aborter igjen. Dette er super vanskelig og jeg vil bestille time til abort og heller velge å snu i døra om vi beholder. Samboer sier det er opp til meg, men problematisk grunnet studiet.. Anonymous poster hash: 821a2...4a3 Hadde aldri gjennomført en abort uten å være 200% sikker. Anonymous poster hash: 2705f...fbd
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 Sant nok. Men bør man beholde uten å være 200% sikker? Anonymous poster hash: 821a2...4a3
TPK Skrevet 5. mai 2016 #4 Skrevet 5. mai 2016 At det passer litt dårlig ifht studie er verdens dårligste grunn for abort, spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #5 Skrevet 5. mai 2016 Tenk på hva som er viktig for DEG og ikke hva alle andre kanskje tenker. Anonymous poster hash: b2eaf...ab6
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #6 Skrevet 5. mai 2016 Man blir ofte litt blind når man står midt oppe i en situasjon. Hva tror du du ville tenkt om dette når du som 70-åring ser tilbake på livet ditt? Anonymous poster hash: f607f...9a6
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #7 Skrevet 5. mai 2016 Jeg var i en lignende situasjon. Jeg var alene med et barn, hadde ca 1,5 år igjen av studier og ble gravid med flørten min. Jeg ble superstresset og ringte og bestilte time til legen med en gang jeg fant det ut. Jeg visste jo at jeg ikke kunne få et barn i den situasjonen jeg var i da. Når jeg kom til legen spurte hun meg en gang om jeg var sikker, og da brøt jeg rett og slett sammen, for jeg visste at jeg ikke kunne gjennomføre en abort. Så jeg gikk gjennom en helomvending mentalt. Jeg pratet med foreldrene mine og de tok det veldig fint, og lovde å stille opp slik at jeg kunne gjennomføre studiene. Far til barnet meldte seg ut, men det hadde jeg regnet med. Jeg bare visst at jeg skulle klare å gjennomføre det! Dessverre(?) gikk det galt og det viste seg at jeg hadde en graviditet utenfor livmoren, så det "ordnet" seg selv. Poenget er at jeg visste at jeg skulle klare det, fordi jeg ikke kom til å klare å ta en abort, og jeg vet med meg selv at jeg aldri hadde klart å komme over det om jeg hadde tatt den aborten..Man klarer alt man vil her i verden! Anonymous poster hash: 8ccaa...781
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #8 Skrevet 5. mai 2016 Vær så sikker du kan bli, og stå for valget du tsar. Har tatt abort i din situasjon, bare minste var 4 mnd gammel. Det var tøft der og da, tenker på det til tider men jeg står får valget mitt. Og min flotte mann som støttet meg uansett. Er du i tvil, snakk med noen om tankene dine. Lykke til! Anonymous poster hash: 764d9...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå