Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Jeg har de siste månedene lagt merke til en flekk på armen min der huden er annerledes (litt mindre enn en cm i diameter og litt oval i formen). Tror flekken er oppstått nylig. Huden har en annen kvalitet enn ellers og kan kanskje minne litt om huden der man har arr etter operasjon. Huden virker tynnere der, litt smårynkete i forhold til huden rundt og fargen er litt blekere. (Vet ikke om noen grunn til at jeg skulle ha et arr der). Idag la jeg plutselig merke til at det har blitt en rød utvekst som minner litt om en kvise, som dekker i overkant av halvparten av området med endret hud. Hva kan dette være? Noen som kjenner til liknende hudforandringer og vet hva det er? Anonymous poster hash: d9b7e...15b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Dytt (og ja, jeg skal vise det til legen når jeg skal dit for noe annet om en måned) Anonymous poster hash: d9b7e...15b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 Slik du beskriver det så høres det ikke ut som om det er noe farlig. Det finnes masse hudforandringer og hudsykdommer som ikke er farlige. Men å gjette hva det er uten bilde er umulig, det er så mye som kan ligne på hverandre. For vel et år siden var jeg på Riksen pga. noen utslett, mistanke om hudsykdom som følge av annen mulig sykdom. Men to spesialister der stod og bare klødde seg i hodet, de ante ikke hva det kunne være. De tok biopsi og da fant de ut at det er en helt annen, sjelden hudsykdom som finnes i ulike typer, og jeg hadde en mindre vanlig type av den. Så av og til kan det til og med være vanskelig for spesialistene å vite. Vis det til legen din når du skal dit. Endrer det seg før du skal til legen så tar du en telefon og ber om en raskere time. Anonymous poster hash: 5dff1...16e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå