Gå til innhold

Ligner barna dine på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge barna er helt like meg slik jeg var som barn. Utrolig merkelig, men til stor glede for mine foreldre :)

Vi skal, kanskje, ha ett barn til, jeg håper det barna blir mer lik sin far, han var helt nydelig som barn :D

Anonymous poster hash: 97b1c...3f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke de to eldste, men yngste lignet meg som baby. Ikke så lik nå lenger.

De to eldste var som snytt ut av nesa på sin far, men nå ligner ikke av barna på noen av oss.

Anonymous poster hash: 6f191...047

Skrevet

Jenta er i utseende svært lik meg som barn. Hun har også mitt temperament. Broren har samme temperament, men er sin far opp av dage i utseende. Begge har samme mor og far.

Anonymous poster hash: 85655...d26

Skrevet

Sønnen min er veldig lik pappaen sin og datteren min ligner på søsteren og moren min :)

Anonymous poster hash: 6f6f6...1d1

Skrevet

To barn. Ene er helt lik meg både i utseende og lynne. Den andre er helt lik bonusen min, som igjen er en kopi av oldemor på fars side.

Skrevet

Ja, ett av de iallefall

Anonymous poster hash: 7550a...737

Skrevet

De sier at jentene er lik meg og at gutten er lik på faren.

Jeg kan se at den eldste likner meg, men ikke de andre to.

Anonymous poster hash: 86453...e3c

Skrevet

Sønnen min er veldig lik faren.

Datteren min er som snytt ut av nesa på meg. Det er virkelig helt idiotisk likt.

Anonymous poster hash: 8b340...735

Skrevet

Eldstejenta ligner på meg, noe som er ekstra moro siden hun var som snytt ut av nesa på pappaen sin til hun var rundt 18 mnd.

Minsta et en god blanding, men egentlig ikke særlig lik noen av oss

Anonymous poster hash: 1cb58...c88

Skrevet

Ikke det minste. Hadde jeg ikke født ham selv, ville jeg fått slektskapet testet... Får oftere høre at stedatteren min ligner meg. Det er faktisk litt absurd.

Anonymous poster hash: f0304...111

Skrevet

Vet ikke helt jeg. Jeg "ser" ikke utseendemessig at de ligner på meg men folk kommenterer at eldste ligner på faren og minsten ligner på meg. Jeg var aldri god i å se etter slike ting,delvis fordi jeg bryr meg ikke om det og ingen i min familie. Når folk begynner å snakke om det om andre barn,sier jeg vanligvis at barnet ligner mest på meg,enda barnet er ikke nødvendigvis fra min familie

Hahaa...da klør alle seg i hodet hvordan det er mulig. Bare spøk,altså.

Anonymous poster hash: 69283...9f9

Skrevet

Eldstejenta er veldig lik meg. Alle sier det. Yngste har en del trekk fra meg, men er ellers veldig ulik.

Skrevet

Yngste er lik meg.

Eldste er som meg.

Anonymous poster hash: b335d...b31

Skrevet

Yngste er veldig lik faren av utsjånad og lynne, eldste er litt meir ei blanding, og har meir av mine eigenskapar og interesser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...