Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Eller, tydeligvis er det det. Jeg var nettopp i Norges navle, Oslo, og la merke til at så og si alle gikk i joggesko. Uansett alder og stil på klærne så var joggesko på bena. Det overrasket meg litt i grunn, men ganske greit da, er jo godt for føttene. Går dere stort sett i joggesko? Anonymous poster hash: 7d967...d26
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Har tre par Nike air max jeg foretrekker å bruke Anonymous poster hash: c0dbf...88e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 Joggesko eller Converse. Det har jeg alltid gjort, uavhengig av hva som er "in" eller ikke. Og innimellom Dr. Martens, støvler eller sandaler, avhengig av været. På fritiden da. På jobb bruker jeg enten Converse, om jeg bare skal være inne på kontoret uten å møte kunder, eller så bruker jeg noen "nette" ankelstøvletter. Anonymous poster hash: 422a8...c6b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Skrevet 5. mai 2016 Ja, jeg bruker stort sett joggesko hver dag. Anonymous poster hash: e7dc8...bb1
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #5 Skrevet 5. mai 2016 Ja, det gjør jeg. Kjøper ca ett par i mnd. Sliter så vanvittig sko i jobben min. Anonymous poster hash: b18ea...7f7
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #6 Skrevet 5. mai 2016 Ja, det gjør jeg. Kjøper ca ett par i mnd. Sliter så vanvittig sko i jobben min. Anonymous poster hash: b18ea...7f7 Hva jobber du med? Anonymous poster hash: 15cdc...725
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #7 Skrevet 5. mai 2016 Har ikke folk gått med joggesko i årevis da? Jeg driter egentlig hva moten er, jeg går uansett alltid med joggesko eller converse. Anonymous poster hash: 13fe0...bd4
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #8 Skrevet 5. mai 2016 Er ikke joggesko alltid in da, i en eller annen variant. Jeg går stort sett med joggesko, både på jobb og fritid Anonymous poster hash: 7ae17...1f5
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #9 Skrevet 5. mai 2016 Jeg går stort sett alltid i joggesko. Både på jobb og fritid. Anonymous poster hash: 93f70...65c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #11 Skrevet 5. mai 2016 Jeg går i barfotsko (ikke sånne femfingergreier) jeg. Blåser i hva som er moderne. Går i det jeg synes er godt å gå i. Anonymous poster hash: 93969...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå