skinnfilla Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Etter 5 dager ,fullstendig uten lukt og smak ,har de nå kommet tilbake🤗😍 Gud,så godt å kjenne babylukt, kaffe , ja alt! Og vi skal i bursdag etterpå! Herregud,som jeg gleder meg til kake! Wooohooo 👏🏻👏🏻 livskvaliteten økt med 90%😁
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Smak og luktesans er undervurdert! De fleste vet ikke hvor mye glede og økt livskvalitet det er i det før de har prøvd å gå uten! (Ble selv frarøvet smakssans en ukes tid pga skade). Glad på dine vegne, så kos deg! Anonymous poster hash: 69be8...0ff
skinnfilla Skrevet 5. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2016 Takk😊 Nå er jeg stappmett av lasagne og kake😁 Mister alltid lukt og smak ved forkjølelse , så utrolig stusselig og kjedelig😖 Men nå er det over for denne gang heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå