Gå til innhold

Jaaa ! Smak og luktesans igjen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 5 dager ,fullstendig uten lukt og smak ,har de nå kommet tilbake🤗😍

Gud,så godt å kjenne babylukt, kaffe , ja alt!

Og vi skal i bursdag etterpå!

Herregud,som jeg gleder meg til kake!

Wooohooo 👏🏻👏🏻 livskvaliteten økt med 90%😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smak og luktesans er undervurdert! De fleste vet ikke hvor mye glede og økt livskvalitet det er i det før de har prøvd å gå uten! (Ble selv frarøvet smakssans en ukes tid pga skade).

 

Glad på dine vegne, så kos deg!

 

Anonymous poster hash: 69be8...0ff

Skrevet

Takk😊 Nå er jeg stappmett av lasagne og kake😁

Mister alltid lukt og smak ved forkjølelse , så utrolig stusselig og kjedelig😖

Men nå er det over for denne gang heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...