Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Hei! Har noen her inne hatt baby på 4 mnd (og oppover) ute i regnvær? I feks bæresele eller bare bært i armene? Jeg har nettopp kjøpt parkdress/regndress nettopp mtp ønske om å ha med baby på turer uten å ha med vogn hver gang (vil gjerne gå i skogen etc også!).. Men, hva gjør jeg med føttene hans? Dressen har ikke føtter på, finnes det noen form for regntette sokker? Han er jo så liten så støvler/sko er ikke aktuelt... I vogn og bilsete har vi bare brukt ullsokker, men de er jo ikke regntette.. Anonymous poster hash: 84b80...3eb
Miss Chocolate Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Ja, det finnes. Husker ikke nå hva det heter, men er sokkesko beregnet for babyer/barn som ikke går enda.
☆☆☆ Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 Er det ikkje noko som heiter Stonz? Eg hadde vasstette, vatterte fotposar frå lindex, då eg ikkje ville bruke ei formue. Og babyvaderen, ei regnbukse med føtter. Genial i meis/sele og i sandkassa.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Skrevet 5. mai 2016 Reima har fotposer både med og uten fôr Anonymous poster hash: 7d5dc...9fa
Ikkesåallerværst Skrevet 5. mai 2016 #5 Skrevet 5. mai 2016 Du kan ta en regnjakke over bæreselen og knytte armene på den bak ryggen din (eller på magen om du bærer på ryggen). Putt sidene på jakka innunder bena på baby eller fest på annet vis. Skosokker er jo også et godt alternativ 😊.
guggu Skrevet 5. mai 2016 #6 Skrevet 5. mai 2016 Stonz har jeg brukt til begge mine og elsker dem ;-) kjøp str M uten innerforet (bruk vanlige tovede lester når kaldt) så har du fottøy godt ut til vinteren igjen er midt tips ;-) Meg så de rart på da jeg skulle ha regndress i str 74 pga så små skulle jo ligge i vogna
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #7 Skrevet 5. mai 2016 Stonz, Reima eller andre billigere typer vanntette skoposer til baby Anonymous poster hash: de569...3cd
Lille krøll Skrevet 5. mai 2016 #8 Skrevet 5. mai 2016 Hadde en dress til min datter i strl 68 med skoposer til. Fra reima. Genialt når man liker sele.
❤lille stjerne❤ Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 Minste her var bare noen uker da hun var på tur I regnvær. Hun satt i bæresele inni jakka mi og ble ikke våt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå