Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Ei venninne som fikk tvillinger for litt siden. Søte, friske og fine! Unner henne det virkelig, og er glad på hennes vegne altså, men.... Jeg har selv en på snart ett år, og jeg merker at hver gang jeg ser et bilde eller sånn av tvillingene i sosiale medier så kommer jeg ikke unna følelsen av at jeg er sååå glad det ikke er meg (mine barn)! Også tenker jeg "stakkars, nå blir det slitsomt fremover!" Og at jeg er så glad for at mitt barn endelig har kommet over det verste med soving (eller mangel på...), skriking og magevondt... Og om hun skriver at hun er så lykkelig og alt er så perfekt, så tenker jeg at "joda, nå som de er nyfødte ja - bare vent en mnd eller to når mage-vondten kommer litt, mindre dagsøvn og mer uro..... og du i tillegg har TO!" Det er ikke at jeg ønsker at det skal være vanskelig eller slitsomt for henne, jeg bare er så glad for at det ikke er meg, og jeg klarer ikke å tenke at jeg skulle ønske de nydelige babyene var mine i det hele tatt slik mange andre gjør.... Er jeg rar...? Anonymous poster hash: b575b...cd0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 Det er helt greit å være glad for at det ikke er deg. Men folk er forskjellig og takler ting forskjelig. Jeg har to tette og veien har blitt til mens vi har gått, ting blir til rutiner etterhvert. Min vennine sier hun ikke hadde orket, hun har bare en. Anonymous poster hash: dd6fb...91e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #3 Skrevet 4. mai 2016 Det er helt greit å være glad for at det ikke er deg. Men folk er forskjellig og takler ting forskjelig. Jeg har to tette og veien har blitt til mens vi har gått, ting blir til rutiner etterhvert. Min vennine sier hun ikke hadde orket, hun har bare en. Anonymous poster hash: dd6fb...91e Ja, du sier noe der.... Jeg har flere barn jeg også da, men minste er snart 1 år HI Anonymous poster hash: b575b...cd0
Nyttårs barn Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 Du er vel ikke slem så lenge du ikke sier dette til henne. Det er faktisk lov å ikke ønske seg en nyfødt baby. Det er og lov å være glad for at barna dine er over den mest intense babytida
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #5 Skrevet 5. mai 2016 Haha, når jeg ser gravide damer tenker jeg " at de gidder.." men det er fordi jeg er ferdig med babyer selv. Er ikke noe galt med å være fornøyd med hvor man er i livet. Kanskje tenker dama med tvillingene at hun er den heldige som har to? Anonymous poster hash: 58a3e...4bf
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #6 Skrevet 5. mai 2016 Jeg tenker også slik om tvillinger. Glad det ikke er meg eller stakkar. Hadde jeg fått tvillinger selv hadde jeg helt sikkert taklet det greit. Anonymous poster hash: c1042...53b
FML Skrevet 5. mai 2016 #7 Skrevet 5. mai 2016 Forestill deg hvor glad du er i ditte ene barn, fordoble den gleden du har så vet du hvordan det er i hennes sko. Jo det er dobbelt med "jobb" Men det er også dobbelt med smil, latter, første ganger, første tann, første krabb, første skritt og gleden de har sv hverandre
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #8 Skrevet 5. mai 2016 Sånn tenker jeg om ALLE som får barn, ikke bare tvillinger. Synes ikke småbarnstiden var noe stas i det hele tatt, og når den perioden er over, går det slag i slag med bekymringer, dårlig samvittighet, prestasjon osv osv. Nei jeg synes ikke det å få barn i det hele tatt er noe å rope hurra for. Anonymous poster hash: 6b1e9...d2a
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #9 Skrevet 5. mai 2016 Vel... Jeg har 4 barn og har vært alene fra før minste ble født. Og hver gang jeg ser noen med barn under 4 år tenker jeg "guuud, så glad jeg er for at det ikke er meg" Så hi, vi kan være rare sammen Jeg unner jo folk å få barn, men jeg var så utrolig sliten da ungene var små, og med dette friskt i minne så priser jeg meg lykkelig over å være ferdig med den slitsomme tiden.. Ligger jo ikke noe vondt bak disse tankene Anonymous poster hash: 53f63...c40
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #10 Skrevet 5. mai 2016 Det kan jo hende at hun har veldig enkle babyer. Vi har en ett åring som har sovet gjennom natten siden 2 mnd, før detcvåknet hun kun for å spise og sovnet med en gang. Snill og blid på på dagen, harmonisk og lite krevende normalt sett. Ikke vært grinete med tenner og ikke hatt vondt i magen mer enn en gang Anonymous poster hash: 8ebb7...a56
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mai 2016 #11 Skrevet 5. mai 2016 Du er ikke slem, og ja det er helt normalt 😊 Jeg tenker også ofte likt som andre her skriver. 'At de gidder, glad det ikke er meg' osv. Jeg kan tom. være glad for at det er akkurat mine barn som er mine 😉 Noen ganger lurer jeg nesten på hvordan vi orka å starte i det hele tatt hehe 😁😂 Men så var jeg ikke syk når vi fikk barn heller da 😉
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #12 Skrevet 5. mai 2016 Vanskelig å styre hva man tenker. Men ikke si noe til venninna di! Jeg har tvillinger, og de har vært så utrolig greie hele tiden. Sov godt, spiste godt, og ingen problemer! Det var mye mer slitsomt med barnet som kom "alene". Anonymous poster hash: c4419...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå