Gå til innhold

Jeg er veldig ustabil!! 😱

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til får jeg perioder der jeg virkelig misliker kjæresten min STERKT!! Vi har vært sammen i 6 år og har en liten baby. Vi kjenner hverandre veldig godt. Han vet dessverre at jeg får slike "perioder".

Jeg koker hodet mitt med masse irritasjoner og bestemmer meg (der og da! Plutselig!) for at jeg ikke gidder å være mer sammen med ham. Han er en drittsekk, tenker bare på seg selv, gir faen i meg osv.

Dette skjer relativt ofte. Flere ganger jeg har dumpet han og dratt derifra i sinne. Selv om han egentlig bare er snill og grei.

I dag irriterer jeg meg over at han jobber overtid. Jeg er dødssliten grunnet tre måneder med minimalt søvn, byssong, bæring, pupping og null tid til meg selv.

Så da jeg satt å tenkte på denne helvetes mannen min, da. Så bestemte jeg meg for å pakke sakene mine, dra derifra og gi blanke i hele mannen.

Men nå har jeg "kommet meg på jorda" igjen og innser at jeg rett og slett er skikkelig ustabil. 😱😱

Hvorfor i all verden får jeg slike fauker?? Det er så slitsomt 😞😞

Dette skjer ofte. Og har skjedd i flere år.

Anonymous poster hash: e0441...d6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mangel på søvn kan gjøre enhver til en gal psycho. Ellers så kan du jo vurdere om det kan være prevensjon som gjør deg til et troll?

Mange som har byttet merke på p-piller og blitt til et helt nytt menneske.

Skrevet

Har ingen konkrete råd å komme med, annet enn at du kanskje kan snakke med legen din?

Og så ville jeg bare si at du har i alle fall kommet til rett sted. Her inne er vi stort sett bare ustabile kjerringer, alle som en. Inkludert meg selv selvsagt. 😁👍

Anonymous poster hash: 9c760...bf0

Skrevet

Vil bare si at jeg er akkurat som deg!!!!! Helt forferdelig slitsomt. Kan virkelig hate mannen,... Si så stygge ting til han. Han er så sykt direkte og kan si masse som er sårende, uten at at skjønner det selv. Noen ganger tror jeg han mangler empati.... Sitter faktisk her og freser nå,... Ha ha.... Han la seg uten å skjønner at jeg ville avslutte krangelen / diskusjonen åpen OK måte. Dette skulle innehalde om meg da,.... Men jeg har en reell grunn til å mislike han veldig til tider,...også er det perioder vi har det veldig bra!!,

Anonymous poster hash: 5fcaf...708

Skrevet

Dette høres mer ut som den ekstreme varianten av PMS? Siden du sier at det skjer med jevne mellomrom og over mange år.

Det var en tråd her for en uke eller to siden om akkurat dette. Damer som hater mannen sin og vil gå fra ham i tiden mellom eggløsning og mens. Husker ikke hva denne typen PMS heter, men du finner det nok ut om du googler.

Anonymous poster hash: 8aa3d...26f

Skrevet

Haha, så bra jeg har kommet på rett plass!! 😂👌 Like barn leker best osv..

PMS? Nå nei du, dette tror jeg er mye mer alvorlig enn pms altså. Føler meg skikkelig koko i huet. 😱

Skrevet

Sinnemestringskurs er også for damer!!

Anonymous poster hash: 58c6f...6c0

Skrevet

Bipolar?

Anonymous poster hash: cdbb1...1a5
Skrevet

Haha, så bra jeg har kommet på rett plass!! 😂👌 Like barn leker best osv..

PMS? Nå nei du, dette tror jeg er mye mer alvorlig enn pms altså. Føler meg skikkelig koko i huet. 😱

Pms kan være veldig alvorlig, så det kan være det.

Jeg blir som deg når jeg har pms. Uten unntak "mister jeg meg selv" fem dager før jeg får mensen, HVER gang.

Jeg liker ingen rundt meg, jeg liker ikke meg selv, jeg er sint, sur, lei meg... det er som om noen drar ned en sort rullegardin og personligheten min er snudd fullstendig på hodet.

Det tok meg mange år å skjønne sammenhengen med pms og humøret mitt, jeg trodde som deg, at det bare bare noe fullstendig galt med meg. Jeg var redd jeg var bipolar, psykopat osv.

For meg ble humøret lettere å kontrollere når jeg fant denne sammenhengen. Jeg er like "sort" inni, men kan i det minste fortelle meg selv at det er pms og at det går over, så biter meg hardt i tungen, og har lovet meg selv å kun være sinna på innsiden (holder på å eksplodere noen dager, som om jeg frykter det skal sive damp ut av ørene på meg)

Dette er helt forferdelig, for også som deg, jeg vil flytte fra samboer hver mnd. Jeg kan våkne, se på han og tenke "herre min hatt for en fjott, hvorfor i all verden er jeg sammen med dette mennesket" jeg føler at jeg ikke elsker han, at han er dust, at han ikke er verdt noe for meg. Dette er en fantastisk mann som jeg til vanlig elsker veldig høyt, så disse følelsene er forferdelig vonde.

Det føles som om kroppen min vrenger seg på vrangen, med innsiden ut, HELT forferdelig følelse. En veldig skummel følelse, for jeg kjenner ikke meg selv igjen.

Snakk med legen din hi, det er mye du kan prøve for å få dette bor (ikke få bort, men dempe)t.

Trening er bra, jeg har hørt om noen som tar beroligende i disse periodene, visse matvarer du burde holde deg unna, og andre matvarer du burde ha mer av.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 0ca9f...956

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...