Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 har en god vennine jeg besøker ofte. vi har en felles vennine som besøker henne men aldri meg. jeg og venninen min er alenemødre så kan ikke reise ut av huset på kvelden. på facebook får alle mange likes og kommentarer. men ikke jeg. jeg får høre ofte at jeg er koslig, hyggelig, morsom og slikt men. har også noen venniner jeg ringer til av og til. føler meg av og til litt ensom når jeg får snapp om kaffikos hos ...... så har ikke jeg fått spørsmål om jeg vil komme engang. blir såret. men jeg får prøve å ikke bry meg om det. takk for at du gadd å lese. Anonymous poster hash: cdb53...28b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 Sånn føler alle det innimellom. Hva med å prøve å finne deg flere venner? F.eks ta kontakt med frivillige organisasjoner å spørre om de har noen tilbud? Jeg ble med "barnas turlag" gjennom turistforeningen. Da er det aktiviteter tilrettelagt barn, og man treffer andre voksne. Etter noen turer så blir man på hils, og etterhvert kan man bli venner. Anonymous poster hash: c559b...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå